Gå til innhold

homofili og sykelønnsordingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

artige ord sammen hva?

etter å ha lest "et inkludrende arbeidslig?" altså en bok om IA avtalen, så har jeg tatt en litt billig konlusjon. - men den er morsom i det minste.

menn som er i forhold er kjeldnere syke og kjeldnere uføre en menn som er single.

kvinner som er single er kjeldnere syke og kjeldnere uføre en kvinner som er i et forhold.

altså, om vi oppfordrer menn til å være homofile og kvinner til å være single....

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Begge mennene her i huset synes det var teit. Jeg ler masse. Yngste mann sier at statistikk er teit og at han aldri vil ha noe med det å gjøre. Eldste mann blir tørr og analytisk uten å komme noen vei. Jeg vinner uansett.

Skrevet

He he.. :o)

Kvinner i forhold har mann, barn, hus og jobb. Kanskje syke barnehagebarn som medfører mye sykebarndager som det stort sett er mammaen som tar...?

Menn i forhold blir tatt godt vare på av overarbeidet kvinne.

Single menn er deprimert av for lite sex og kvinnfolk og blir derfor syke..

Nei, jeg vet ikke jeg altså. Men pussig er det jo... :o)

Skrevet

hehe... og avfeie stattestikk med "det vil jeg ikke ha noe med å gjøre" er jo direkte morro :D

bra du lo! et øyeblikk var jeg litt engsteslig for at ingen delte min humor, men jeg har jo alltid kona mi :)

Skrevet

ja, jeg vedder på at det er fordi vi gjør mer sånn generelt sett (selv om det ikke er opplest og vedtatt at det er årsaken).

men om menn hadde vært sammen menn, så hadde de jo måttet gjøre alle disse tingene selv... hihihi

Skrevet

Nok en god grunn til å forbli singel. Man slipper kjas, mas, rot, klaging, sutring, fotball, sure sokker og man holder seg frisk.

Hurra;)

Skrevet

ja ikke sant :) og de som er i et forhold kan bruke det i en vær diskusjon :D "statistikk sett er det en risiko for at du påfører meg sykdom og uførhet - det syns jeg du burde tenke over når du tar de valgene du gjør om å ikke delta i større grad men fremdeles ønsker å være en del av dette familielivet"

mohaha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...