Gå til innhold

Min utgave av tråden "kan noen se her litt"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dåpen i august (3mnd gammel) fikk lillemor dvd samlingen til astrid lindgren, men bare bildet av den. Nå er hun 8mnd, og enda ikke noe dvd samling å se.

Vi spurte henne i november, hvor den blir av, men hun svarte bare "ja hun skal vel ikke se den enda akkurat!".

Mase mer? Eller bare kjøpe den selv? Det var noe vi ønsket oss, for vi hadde det så gøy med min nevø og de filmene når han var så liten som henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk altså et bilde av den samlingen og et "løfte" om at ekte vare ville følge?

Da hadde jeg blitt litt sur om de ekte sakene ikke dukka opp i løpet av ei uke eller to.

Hvordan jeg hadde reagert etter å ha spurt etter den kommer litt an på hvem som hadde gitt det, men synes uansett at det var meget spesielt...

Gjest sug lut
Skrevet

Er jo tre år til det er aktuelt å se dem uansett, men klart du bør smi mens liket er varmt om du har tenkt å nevne det i det hele tatt.

Skrevet

Ja det er det jeg mener også, men tillater ikke meg selv å bli sur på svigermor (hun er vanskelig nok som det er og jeg vil ikke lage noe bråk). Men ja, ganske spesiellt å bare gi et bilde av gaven, hun ga ingen grunn for hvorfor hun ikke hadde kjøpt den.

hmm, 2.5år til hun faktisk skal få den? Nei, innen det har jeg nok spurt hvor den blir av ;)

Luftet det for min samboer nå, han svarte bare "ja hun har nok bare glemt det"

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...