Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Er det slik at menn tror de er guds gave til enhver kvinne, når som helst? Jeg er så piss lei av menn som tar kontakt og viser intresse, mens de både er gift og samboende. De snakker om sine mangelfulle sexliv og utløp for dette. Men hva faen tror dere at dere har hos meg å hente? Jeg er da ikke noe sosialkontor for sexuelt understimulerte frustrerte mannfolk. Ta for helvete å reis til Blokksberg med kåtskapen deres. Jeg tenner ikke på dere halvgamle håpløse gubber som ikke tør å gå ut av deres miserable forhold av redsel for å bli alene, måtte vaske de sure sokkene deres selv og smøre brødskiva deres selv! Dere er rett og slett ikke attraktive i hele tatt, verken som menn eller sexobjekt! Om dere får et smil, om jeg viser et spor av interesse når du forteller, så er ikke det det samme som at jeg har lyst på deg, eller vil noe mer med deg, det er ren høflighet og almen interesse! Jeg er så lei av dere gifte understimulerte sexfrustrerte siklende mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå