Gå til innhold

Kan noen se her litt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 2 årsdagen til småtten skulle hun få en liten skinnstol av farmora, det er en god stund siden hun hadde bursdag og har fortsatt ikke fått denne stolen. Da vurderer jeg selv og kjøpe stolen selv i morgen, hadde du vært min svigemor hadde du blitt fornærmet da ??

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spurt om hun hadde tenkt til kjøpe det, hvis ikke hadde jeg gjort det selv.

Prater dere ikke sammen eller?

Skrevet

Har hun ikke fått gave av henne da? Hvor lenge siden er det da? Da hadde jeg glatt kjøpt den ja bare for å vise et poeng liksom:P

Skrevet

Jeg ville ringt henne i morgen og sagt noe sånt som " du jeg kom over den skinnstolen vettu, står og lurer på om jeg skulle kjøpe den, eller er det sånn at du har kjøpt den allerede?"

Da har hun ikke noe å bli fornærma over hvertfall. Dersom hun vil at stolen SKAL være fra henne så gir hun deg sikkert penger for den, eller 'får ræva i gir' selv..! :)

Skrevet

Jo, vi prater sammen vi. Og hver gang nevner hun stolen, nå bare jatter jeg med. Det siste jeg sa til henne var at stolen var på salg til 600 kr på skeidar og da skulle hun kjøpe, venter fortsatt på den...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...