milliemor :) Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 ? Jeg tenker at det kansje er litt logisk at man ikke kan ha det siden slimproppens formål er å beskytte mormunnen mot infeksjoner, men samtidig vil jeg jo gjerne gjøre alle kjerrringråd i boka for at det skal skje noe mer snart
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 jeg har iallefall hatt sex, kan ikke gå uten sex i en evighet når man ikke vet om proppen ramler ut 1 dag før fødsel eller 1mnd.
ayaah Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Det spurte jeg legen om i forrige uke. Jeg så noe av den lillejulaften, noe mandag i forrige uke og tirsdag i denne (da kan det umullig være særlig mye igjen!! var absolutt ikke tvil om hva det var) Han gav meg ikke noe forbud. Men det kan jo være en viss forhøyet risiko for infeksjon, så det fikk liksom være opp til meg. Jeg våget ikke å ha sex samme kvelden det skjedde sist gang, da hadde jeg ekstra mange og sterke kynnere, men det ble i dag likevel... Jeg har 4 uker igjen til termin såh!
Januarbaby Haugesund Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Ikke noe problem i følge min jm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå