snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Åssen fungerer den, er den helt sikker... når man bruker det riktig. Har en følelse av graviditet, og er kjemperedd, den kan vel ikke svikte... Tør ikke å ta gravtest, da blir det abort. Herregud... ' Har ikke hat mensen på 2 mnd heller, men har det noe å si, har dere blødning regelmessig når dere går på pillen... ??
Siti Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jeg bruker!! Tja hva kan man si! Beste jeg har brukt hittil. Med tanke på at jeg ikke tåler hormoner. Ikke blitt gravid heller. Mini er snart 11 mnd, og har brukt de siden 6 ukerskontrollen! Ikke blødd noe før jeg fikk igjen mensen for 3 uker siden, men håper jo den er regelmessig. Har både hørt om de som har blitt gravide og de som har blødd mye på Cerazette, men for meg funker det utmerket!!=)
ifie Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jeg begynte på den før jeg fikk igjen mensen etter fødselen, og hadde aldri en eneste blødning mens jeg gikk på den. Har lest om andre som hadde uregelmessige blødninger, masse blødninger vanlige blødninger og ellers alle slags varrianter Den skal være like sikker som vanlige p-piller, mener jeg.
freebird Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Jeg begynte på cerazette etter fødselen, fikk ikke mensen igjen før jeg sluttet å ta pillene, flere mnd etter at jeg sluttet å amme, men jeg har alltid hatt regelmessig mens når jeg har gått på vanlig p-pille. Satser på at du ikke er gravid. ;-)
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 uff.... positivt å høre at det er forskjeller ang blødningene deres... Jeg har en på snart 3 og en på 2 år... Så jeg vil ha litt pause nå, kan ikke bli gravid... nekter å ta en test...kommer til å spy hvis jeg er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå