Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg napper på nedsiden av øyebrynene. Stadig vokser de ut igjen. Først som små sorte prikker, som er for korte å nappe. Synes det ikke er noe fint med de sorte små prikkene. Opplevere dere det samme, hva gjør ev. dere?
blond Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Slutte å nappe, la de gro ut eller få lang pannelugg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Det finnes kniver som man kan skjære bort hårene med. Slipper da sorte prikker. Jeg har ikke problemet med sorte prikker, men napper med en gang det er antydning til at det kommer ut. Har prinsett med lys slik at jeg får taki de lyse hårene og.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Ja, små sorte prikker er et evig problem her. Jeg liksom skraper med pinsetten for å få vekk prikkene... De ligger ofte rett under et tynt hudlag, så hvis man får skrapet vekk hudlaget er det lettere å få tak i det bitte lille håret... Det er superviktig å ha en veldig god og robust pinsett med godt grep! Jeg kjøper pinsetter hver gang jeg ser en ny type... Ca 1 av 10 er gode.... , men det er uansett ikke alltid man får vekk alt... Bruker en lett dekkrem over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå