Mille** Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Kommer 11 voksne + oss 2, det blir 13, og 8 unger. Jeg har en gulrotkake, en halv daimkake og en firkløverkake. Blir det nok da? Syns det hørtes så lite ut.... Huff, er elendig på å beregne! ;o/
anjaslilje Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 smekk sammen en muffinspose til ungene da?
It's all about me Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Til så mange høres det litt lite uta, med minder kakene er uvanlig store. Hadde kastet sammen en langpannesjokoladekake i det minste.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Jeg syns det høres litt lite ut... Men hva med å kjøpe noen pakker gele, og servere det med vanlijesaus? Eller lage noen muffins av en toro-pose?
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Ikke sant!? Plutselig var det bare flere og flere som kommer, og gubben bare nevner det i en forbisetning nå! Får hive i gang en langpanne sjokoladekake eller no i morgen. Eller blir det dumt, siden jeg allerede har en sjokoladekake? VRÆL!
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 Dessuten er det 14 voksne som kommer, shit, shit shit! Kanskje 15 t.o.m. Takk og lov at jeg har fri fra jobb i morgen! ;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 jeg har alltid gele jeg da, selv om vi stort sett er voksne Gele-en er som oftest det eneste som blir helt tomt for
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2010 Tenker jeg kjøper inn gele i tillegg til ekstra kaker, sånn i tilfelle. Greit å ha i bakhånd. Takk for tips. )
It's all about me Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Bak massa lyse Toro-muffins, de kan du smksette med sitron. Den samme røra kan du lage eplekake av også. Ha bare opp kanel. Eplekake og is er jo knallgodt og mektig. Lykke til )
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2010 Takk! Eplekake er jo knallgodt ja. Og hvis jeg lager den i morgen, kan jeg jo fryse evt rester som ikke blir spist. Samme med muffinsene. Ordner seg nok, fikk bare litt panikk sånn med det samme, hehe....
Lillesnuppis Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Lag en sjokolade kake i langpanne. Sjokolade kake kan man aldri få for mye av :-) Gele og vaniljesaus er jo poppis hos di fleste barn. Jeg pleier å kjøpe pakker med ispinner å jeg. :-) Pin Up og Lollipop
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 14. januar 2010 OK, da lager jeg sjokoladekake, muffins og eplekake. I tillegg kjøper jeg inn gele i bakhånd. Hvis folk ikke er fornøyde når de går hjem i morgen så vet ikke jeg. ;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 Ville vel gått for enten eplekake eller sjokoladekake i tillegg.. Og gele til barna.. Synes det høres veldig mye ut med sjokoladekake, eplekake OG muffins i tillegg til de tre (2 1/2) du allerede har..
Anne-B. Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 Kjøp ost, kjeks og druer til de voksne, og ha te i tillegg til kaffe. Honningmelon har vi pleid å servere og, det pleier å gå fort.
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. januar 2010 Hehe....joda, men heller for mye enn for lite. Tenkte jeg kunne fryse halve sjokoladekaka. Greit å ha liggende uansett. )
Lillesnuppis Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Kjøper du alt som er nevndt her så kan jeg love deg du har nok Hehehe. Måtte bare :-)
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. januar 2010 Hehe....må kjøpe et ekstra kjøleskap også da. ;oD
Lillesnuppis Skrevet 14. januar 2010 #18 Skrevet 14. januar 2010 Ja du bør nok gjøre det. Å da kan du kjøpe ekstra fryser i samma slengen. Så du har plass nok til å fryse ned alt som ikke blir spist av kaker :-) hehe
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 14. januar 2010 Hehe......der sliter jeg ikke, for jeg har et stort fryseskap, et lite fryseskap og en fryseboks! Dessuten kommer det mange kakemonser, sånn som meg, så jeg tipper det ikke blir så mye som skal fryses. ;o)
Mille** Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #21 Skrevet 14. januar 2010 Haha.....vet du, tipper det vil være ett par stykker som kommer til å savne den på kakebordet. Men det får da være grenser! Dessuten kan man ikke fryse den, hvis det blir rester. ;o) Mangler jo bløtkake også forresten. ;o/
Fire småtroll Skrevet 15. januar 2010 #22 Skrevet 15. januar 2010 Lag et fruktfat, det ser flott ut på kakebordet og blir alltid spist av.. Trenger ikke være så mye på det heller, litt oppkuttet melon, druer i to fager og et par kiwier så der det fint ut Her blir vi 8 voksne og 4 barn på søndag og jeg baker marsipankake, muffins og sjokoladekake. Har også en bolle med potetgull og en med småsjokolader. Vurderer å lage kanelboller også siden ungene er så glad i det, det er jo også greit å fryse etterpå..
Ugl@ Skrevet 15. januar 2010 #23 Skrevet 15. januar 2010 IKke spørr meg, jeg lager alltid for mye og ender opp med å fryse ned. Synes man skal beregne raust, kjøp en iskake og stek vafler i tillegg :-)
*Rutletutt* Skrevet 15. januar 2010 #24 Skrevet 15. januar 2010 Ville laget en deilig fruktsalat med hakkede nøtter og vaniljeyoghurt/kesam eller kanskje er deilig blåbærpai med vaniljeis - den kan fint fryses hvis den ikke spises opp:-) I tillegg hadde jeg enten bakt boller eller laget lyse muffins.
Mille** Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #25 Skrevet 15. januar 2010 Ok, da har jeg laget firkløverkake, gulrotkake og nå står det lyse muffins i ovnen. Etterpå steker jeg sjokoladekake og så kjører jeg ut å kjøper litt frukt jeg kan kutte opp. Har hodepine og orker ikke styre noe mer. :o/ Kjøpt godis og potetgull til ungene. Det blir nok populært. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå