Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har vært inne på sykehuset en del ganger nå de siste ukene og får beskjed om at det kommer fra tarmene. Smertene er så sinnsyke at jeg besvimer. Klarer ikke spise, har gått mange døgn uten mat. Får i meg litt drikke. Gått ned 5 kg på kort tid. Er det ikke rart sykehuset ikke gjøre noe, egentlig? Er 34 uker på vei...
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jo, det er rart. Prøv igjen, det varierer hvilke leger som er på hvilke skift.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Dette hadde ikke jeg godtatt! Krev å få komme inn til en sjekk! Du skal da ikke ha det sånn som du forteller her.. Masse lykke til! Og lykke til med fødsel snart, klem :=)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Takk for svar, snille damer.. Ringte sykehuset igjen og skulle komme inn igjen i dag. Håper på bedring.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Fordøyelsen min slo seg fullstendig vrang med én gang jeg ble gravid, og er fortsatt i ulage. Jeg er forstoppet og har i tillegg "høy" mage, og resultatet er at jeg kaster opp om jeg spiser for mye eller for fort. I tillegg har jeg sure oppstøt og magesmerter hele tiden, og er bare 27 uker på vei. Nå tar jeg Dupholac/ Lactulose hver dag, drikker sviskesaft og spiser syrenøytraliserende. Jeg passer også på å gå en tur hver dag. Er fortsatt ikke bra, men om jeg slutter med dette får jeg vanvittige magesmerter, så ille at jeg trodde jeg mistet barnet første gangen. Gruer meg til de siste månedene nå, det blir vel ikke bedre akkurat. Trøster meg med at det er verdt det når babyen kommer. Håper du får hjelp på sykehuset. Lykke til og god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå