Gjest Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Etter vi har lagt jenta vår for kvelden, begynner hun å gråte etter ett par timer. Først ser det ut som dette er i søvne, men tilslutt våkner hun av det, og det er vanskelig å roe henne igjen. I går varte gråtinga i en time. Jenta vår er 6 måneder, og er blid og fornøyd på dagtid. Så det virker ikke ut som hun har noen særlige plager. Er det noen som har opplevd lignende, og/ eller som har noen råd eller peiling på hva dette kan være? Det er ganske ubehagelig, synes jeg.
Rødhette <309+<312 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Heisann. Vi har hatt det på samme måte som dere, mini på 6mnd skriker avogtil i søvne (har øynene lukket) noen ganger er det bare ett eller to skrik og vi trenger ikke å gå bort til sengen, mens andre ganger roer han seg ikke og jeg må bort og prate rolig med han og roe han ned, og noen ganger er han helt hysterisk, da må jeg ta han opp og bysse han. vet ikke hvorfor det er sånn. men vi hadde en periode vi prøvde litt forskjellig frukt på dagtid, og ofte var det de nettene han skrek hysterisk, ene natten skrek han i en time, da syklet jeg med beina hannes og han prompet mye. sluttet med frukten, og nå er det sjeldent det er noe skriking om natten, så jeg har slått meg til ro med at det er nok litt mageknip, mn syns det er rart at det kommer natten når han ikke hadde mageknip om dagen etter frukten, fikk jo frukt på formiddagen.. men men. nå er vi så smått begynt med litt frukt igjen og det funker bra hittil
las chicas Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 lurer på det samme... jenta mi på snart 4mnd gråter også endel i søvne flere ganger om natten. hun får kun mm, og jeg spiser ikke noe hun reagerer på så tviler hun har ondt i magen.
Rødhette <309+<312 Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Ikke alltid godt å vite hva det er med de små. mini her skriker avogtil i søvne nå også, med øynene lukket, vet ikke helt hva det er, men de drømmer sikkert, eller noe, kanskje klør litt i gommene?
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Ja, har tenkt på det med gommene og tenner... Men vet ikke, rart at det bare er på kvelden da. Ellers gir vi henne kun grøt, noe vi har gjort i over en måned så, så rart om hun plutselig reagerer på det. Eller kanskje det rett og slett er det? Ikke alltid lett å vite med de små nei, innimellom gleder jeg meg til hun kan prate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå