snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Dattera mi fyller 3 år til søndag, planen var å lage selv, men jeg er ikke i form, da må det kjøpes, ville gjerne ha noe med barnedekor, noen som vet om steder som lager det på såå kort varsel ??? Hvis ikke, har du en god oppskrift på sjokoladekake som jeg må lage hvis jeg må....?
Gjest irismor Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Smartclub. Der har de fruktkaker, ostekaker, marsipankake med ole brumm på og masse andre ferdigkaker. Marsipankaka er kjempegod :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 tips til sjokoladekake: toro-langpanne Den er faktisk ganske god:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 de fleste bakerier som jeg vet om sender inn bestillingene sine på faks og kontoret stenger mellom 12 og 14 en gang (litt forskjellig fra sted til sted) så går du innom foreksempel ditt bakeri før på dagen i morgen eller ringer så kan du få akkurat den kaken du vil ha, med akkurat det motivet du vil ha (bare ikke med bilde av datteren din)
St.Sunniva Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Finnes jo ofte frosne marsipankaker o.l hos bakeriene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå