Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Lurer på en ting: har fått med meg at du har to barn som begge er født på 90-tallet. Hva er det som gjør at du frekventerer denne siden? Ikke det at du ikke beriker enhver diskusjon du deltar i, for det gjør du absolutt. Men syns det er litt rart at du orker å henge på et forum som ellers stort sett består av gravide og småbarnsmødre.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Du skrev i en tråd at du hadde vært gravid tre ganger, på 90-tallet, og at dine tre graviditeter resulterte i to barn. Skrev du ikke det da? Hvor gamle er barna dine da?
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Har barn fra begge sider av årtusenskiftet.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Er ikke dette et typisk "personlig melding"- spørsmål?!? Merkelig å legge ut dette offentlig, anonym.........
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Visst hun bare skulle ha barn fra 90 tallet så hadde hun ikke noe å gjøre her da mener du? Vet du at dem som har vært mamma noen år kan bidra med like mye. Ja kanskje mere enn dem som er nybakte mødre. Siden noen av oss har eldre barn så har vi mere erfaring enn di nybakte. Bare hold deg her du Sug Lut. Å på dette forumet så er det ikke bare innlegg som har med barn å gjøre. Med mindre du syns f.eks at om det er mens flekker på madrassen har noe med barna å gjøre da ( dette var bare ett eksempel)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Bra eksempel å trekke fram, ha ha ha. Sug Lut er en nøtt. Noen ganger sympatisk og hjelpsom, andre ganger forfølger hun deg og trekker deg ned i gjørma.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 er nøtter sympatiske og hjelpsome noen dager og trekker deg ned i gjørma andre dager? jeg har aldri møtt en sånn nøtt
blond Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Nøtter skal spises, men ikke for mange da de er svært fete.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 nå fikk jeg et morsomt syn "en stor feit sug lut, formet som en nøtt på fatet forand meg mens jeg gaffler henne i meg"
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Det har du så rett i, men de jobber med saken.
ToSmåToStore Skrevet 14. januar 2010 #15 Skrevet 14. januar 2010 Sug Lut er jo fantastisk! Hun hører til et fåtall her inne som ikke er flittig bruker av anonymknappen når hun svarer på innlegg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Akkurat DET vet du ingenting om!!!!
ToSmåToStore Skrevet 14. januar 2010 #18 Skrevet 14. januar 2010 Nei,akkurat DET vet jeg ikke så mye om. Men det er ikke til å komme fra at hun ikke kun bruker nicket når hun svarer positivt. Tror det er en del her inne som trykker anonym når de er ute etter å slenge litt med leppa;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #19 Skrevet 14. januar 2010 jo da! om noen skal spise deg så er jeg overbevis at du vil foretrekke at det er meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #20 Skrevet 14. januar 2010 helt enig tarmutløsnig (hva er det for et rart nick?) sug lut er helt fantastisk. hun er morsom og smart! i tillegg så er hun forståelsesfull og hjelpsom ovenfor de som har noe å komme med og hun er reflektert og har verdier jeg setter stor pris på
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #21 Skrevet 15. januar 2010 Hu er vel av dem som ikke har noe liv da. Virker sånn på det hu skriver om iallfall. Stakkarsli.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #22 Skrevet 15. januar 2010 Sitter vel her inne hele tiden. Nettliv. Fett ass.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #23 Skrevet 15. januar 2010 Ja kan ikke skjønne hva hu kan jobbe med. Er vel ikke mye. Penger for å vær ubehaglig mot andre kanskje.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #24 Skrevet 15. januar 2010 Skjerp dere da, småtroll! Sitter og kjefter på en for den personen er frekk med andre....også er de jo frekke selv?! Hykleri? Jeps! Stå på luten! Ærlighet varer lengst! hilsen anonym som ikke orker deng for hu er enig med noen av "kjerringene" her inne som slenger med leppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå