Gjest Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Har iCandy Peach og er strålende fornøyd med den!! Den er lett å manøvrere og ungen min sitter veldig godt i den. Shoppingkurven er stor og enkel å komme til. Solskjermen er også ok, dekker jo ikke for all sol, men kjøpte shade-a-babe ved siden av til solfylte dager. Regntrekket dekker hele vogna, det eneste som er litt kjipt med den er at man på enten ha det på eller av, om du skjønner hva jeg mener.. Man kan ikke la den være på vogna slik at man bare trekker den over når det begynner å regne. Men siden shopping kurvene er såpass stor så er det jo ikke noe problem å ha den liggende der. Jeg har ikke prøvd vogna på norsk snøføre så vet ikke hvordan den vil oppføre seg der. Forhjulene er jo forholdsvis små så kan kanskje få litt problemer når man skal dytte den på snøføre. En annen super ting med vogna er at dersom jeg skulle få en baby til om kort tid så kan jeg "utvide" vogna til søskenvogn. Tja, det er vel det jeg kommer på med Icandy vogna.... Er hvertfall veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå