Gå til innhold

Hvor selger de gravid-klær i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksene på H&M passer ikke meg, de går for langt opp før magestrikken begynner slik at det klemmer skikkelig ubehagelig over magen. Ellers har jeg ikke funnet noen butikker som selger det her, leter jeg for dårlig? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er ikke så veldig godt kjent her enda, men det er en butikk på "baksiden" av Breiavatnet. Hm... Ikke så lett forklart, men om du ikke går mot Sashotellet, men på andre siden så er det en mammabutikk i et av trehusene der mot vannet.

Ellers har du en på Tvedtsenteret og det er visst bare de to jeg kjenner til...eller forresten, mulig de har på Polarn og Pyret i Stavanger og?

: )

Lykke til. Håper du finner noe.

Skrevet

Stemmer det, den ved Breivatnet har jeg sett før! :) Skal dra innom der og se :) Tusen takk :)

Skrevet

Heia,

De har faktisk fine mammaklær rett nedenfor valbergtårnet om du forstår hvor jeg mener? Om du går ned bakken ved Sting og videre nedover kommer det en liten butikk på 2 etg på høyre side..mye fint :)

Skrevet

Det er også en egen gravidbutikk på tvedt-senteret ;)

Skrevet

Mamasita som ligger i Tvedt senteret på Forus og trodde også de hadde en butikk ved Breiavannet og Bittens (veldig dyre baby og ammeklær, ligger i sentrum). Hvis ikke så selger de litt på Lindex på Kilden. Eller så er vi jo heldige nå med tunika, tights og løse bukser mote. Bruker ikke så mye mammatøy. Går heller med løse bukser og tunika. Synes mammabuksene er ekstremt ubehagelige å gå med.

Skrevet

Slet selv med de buksene på Hennes...endte til slutt opp med å bare bruke tights som har strikk som går over magen! Helt herlig å gå i. De selger gode tights på Hennes (Kilden) og Mamasita på Tvedt senteret.

Så er det jo bare å kjøpe noen lange topper/skjorter o.l - trenger ikke å være gravidklær for å passe. Tror vi er litt heldige med moten nå, mye fint selv til gravide mager!

Har kjøpt noe på Bittens i Kirkegaten, men syns at stilen der kanskje kan bli litt "gammel" for min del. Men det er jo smak og behag.

Skrevet

Ang Lindex så har de sluttet med mammaklær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...