Romeren Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Nesten litt flau jeg, fordi jeg tidligere har lagt inn innlegg her om hvor mye våken min 2-3-4 uker gamle gutt er på dagtid. Nå er han straks 8 uker og den siste uka har han bare sovet og sovet... Dagen i dag var, som eksempel, sånn: Våkner i 11-tida, sovner igjen i 13-tida, våkner i 16-tida, sover til 20.00, og nå sover han igjen. Når han våkner i mellomtida her er det bare mat og stell og bittelitt lek som gjelder, så begynner han å klynke litt og da duger det bare å legge han ned og vips så sover han. Men det er kanskje sånn det skal være..? (I tillegg sover han 6-8 timer i strekk om natta, med andre ord: Han sover nesten hele tida!) Føler meg veldig heldig, men er samtidig overrasket over den plutselige omskiftningen. (Det kan kanskje komme av all den innetida..?)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Tror det er helt normalt jeg, husker ihvertfall at jenta mi også plutselig ble en liten syvsover rundt 8 ukers alder- sov og sov og lekte litt, spiste, sov og sov. Hvis han ellers er kvikk og blid og har god vektoppgang, burde det vel ikke være noe å bekymre seg over tror jeg. Så bare kos deg du, og nyt det så lenge det varer=)
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg tror det er normalt. Min baby sover også stort sett hele døgnet, og helsesøster synes alikevel han virker normal og frisk. Bare veldig søvning..Men har har jo sovet mye hele tiden da. Er vel ikke uvanlig at de skifter søvnmønster slik som din har gjort heller. Får du mye kontakt og smil når han først er våken da?
alvesnuppa <3 Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Dette med soving har jeg merket går litt opp og ned i perioder hos de fleste. Nyt det mens du kan
stasimor0603 Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Hva kan jeg si... så Heldig du er:) min er en måned i dag og nesten ikke sover på dagen ( han sover 5-6 t om natta) også max 3 timer i løpet av hele dagen, så jeg sliter med å underholde han: så kos deg masse
Romeren Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg tenker også at jeg må nyte det. For plutselig snur det vel Han er blid, smiler leker og "ler" når han er våken. Har ikke noe å klage over... Takk for svar likevel! Rart med alt man skal finne på å bekymre seg over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå