Gå til innhold

Bleiestørrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle handle et par av disse jubileumspakkene (Libero)som kiwi har nå. Dette selges bare så langt beholdningen rekker så vil ikke vente så lenge....

Spørsmålet jeg da har er hvilken størrelse skal jeg velge? 2-5kg eller 3-6kg??

Ifølge ul i uke 33+2 veide babyen 2200gram. Dersom hun utvikler seg iføge gjennomsnittet vil hun ha en vekt på ca 3800gram ved termin.

Hva ville dere ha gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

De minste bleiene pleier å være billige så mulig du ikke gjør så stort varp der (vet ikke tilbudet)

Jeg fikk en jente på 3,9 og vi brukte en del bleier av de minste.

Libero har de minste nyfødtbleiene så jeg har med begge mine brukt libero nyfødt først før jeg har gått over til Pampers som har litt større og nyfødt 1 og nyfødt 2. Derfor har jeg ikke kjøpt pakkevis av de minste til Libero

Skrevet

Tilbudet er 93 kr for en pakke (uansett bleiestørrelse) og den inneholder like mye som 4 single pakker. Ifølge reklamen deres betaler man da bare for to pakker. Jeg får regne litt på det da...

Skrevet

koster 19 kr for pampers nyfødt bleier... så syns ikke det var så billig da...

spørs å mange bleier det er i pakka da...!:)

jeg vill valgt den minste, du får sikkert ikke en som er over 5 kg..;)

Skrevet

Nei, håper da ikke jeg får en på over 5 kg :-S Jeg blir bare så forvirret av overlappingen av kg...

Skrevet

du kan nok helt sikkert bruke nr 1 i noen uker, på sykhuset mins jeg de bare hadde de minste bleiene...

de er egentlig litt store de minste også..:)må brette de den første tiden, mye pga navlestrengen, men også forde de rekker til midt på brystet nesten.. tihi;)

Skrevet

jeg hadde kjøpt flere pakker i str 3 og 4 str nr 1-2 er så billige alikevel.

Skrevet

Jeg kjøpte den som var fra 2 til 4 kg på kiwi kosta 12,90. det har man rå til hehe...

Skrevet

Glemte å skrive att det var libero sine bleier..( beste bleiene det )

Skrevet

Det var det jeg tenkte at de minste bleiene er billige uansett og kanskje ikke noe varp.

Jeg har brukt libero, pampers,pampers, libero, pampers, pampers

på begge mine fordi i starten så går det litt sånn med størrelsene.

Jeg syns feks at bleia til Libero som er etter nyfødt eller kanskje det er 3ern er enormt klumpete og ubrukelig.

Valgt billig jeg da og Remas pampersbleier er billigst.

Skrevet

Tilbudet gjelder Libero sine størrelser 3, 4, 5 og 6. Det stod spesifisert i avisannonsen og på kiwien jeg var på var eskene i de størrelsene.

Skrevet

Må bare påpeke at libero sine bleier ikke nødvendigvis er de beste. Det kommer helt ann på ungen. Jenta mi var konstant sår, og jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Vasket med vann, sinksalve, passet på at bleia alltid var tørr osv. Ingen ting hjalp. Prøvde pampers ved en tilfeldighet, og det er for oss en helt annen verden. Så du kan ikke si at et merke er det beste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...