kathrins Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Etter 7 timer på føden i går var det kjedelig å måtte dra hjem igjen å vente enda litt til før jeg får hilse på tulla. Jeg fikk rier og åpning til tre cm før alt stoppet opp så da var det bare å dra hjem igjen.Var vankelig å få sove når jeg kom hjem kl ett i natt for hele meg var så innstilt på fødsel.....Men har i gjengjeld brukt dagen i dag til å sove og hvile mye. Så var jeg en tur på toalettet og da gikk slimproppen, og etter en dag uten noe tak har det nå startet på igjen.Håper det blir til noe mer denne gangen for er så klar....Og så blir man jo litt sliten av å vente og lure da...Ja, ja får vente og håpe, har termin om 6 dager så hun kommer jo ut om ikke så alt for lenge samme hva, men det er helt greit om det skjer nå
-marie- Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Oj, så spennende! Lykke til, og håper det tar seg opp igjen så raskt som mulig:)
Evat Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Slik startet min andre fødsel, en tur på sykehuset og hjem igjen med 3 cm åpning, sov og hvilte en del av dagen når jeg var hjemme, så startet det på kvelden igjen, jeg gikk å la meg, sovnet faktisk og voknet halv to på natta. Stod etter hvert opp, dro på sykehuset til 04.00 og jenta var født 09.00, en drømmefødsel i forhold til førstemann som jeg bare fortrenger. Håper på reprise på fødsel nr. 2 med 3 mann om noen uker
kathrins Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2010 Takker for lykkeønskinger, men sitter nå her like gravid uten antydning til rier så er vel bare ¨å smøre seg med tålmodighet!
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Hei du! Fikk du regelmessige rier som plutselig stoppet opp? Håper det blir fart på sakene igjen for deg snart. Kjedelig å dra hjem igjen!!
kathrins Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2010 Ja hadde rier hvert 6 min,men var nok bare modningsrier og så stoppet de opp.Veldig kjedelig, men prøver å fokusere på at det samme hva ikke er så alt for lenge til det starter for alvor og tulla er her.Men er litt vanskelig å ikke bare gå å vente nå.
kathrins Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2010 Hei igjen megogmin. Så at du har det ganske likt så vil bare ønske deg masse lykke til! Vi får håpe at det blir fart i løpet av helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå