Musemor med tre søte små Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hvor langt ut i svangerskapet kan man fly, og hvor sent i svangerskapet ville du tatt sjansen på en ferietur til Roma?
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 De forskjellige flyselskapene har forskjellig policy så du bør sjekke med hver enkelt. Jeg hadde ikke dratt til roma i siste trimester, men mest fordi det er så slitsomt å være så gravid at jeg ikke ville hatt noe særlig ut av ferien. Var på reise i Norge i uke 30-35 sist jeg var gravid og det var en utrolig kjip ferie..
Cupcake! Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Fra sas.no "Inntil 4 uker før termin Ingen begrensninger Fra 2 til 4 uker før termin Det kreves en legeerklæring, og reisen må godkjennes av SAS medisinske avdeling. Flyvetiden kan ikke overstige 4 timer. Legeerklæringen må inneholder følgende: Passasjerens navn, reservasjonsnummer, navn og telefonnummer til behandlende lege, legens signatur, termindato samt hvor langt man har kommet i svangerskapet. " Hadde heller ikke gidda å reise særlig langt fra uke 30 og ut...
zadine Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Vi har spekulert litt i å ta en ferie i mai, og da helst til syden en plass. Da vil jeg være ca 29-30uker når vi drar tror jeg. Går det eller er det noe dere ikke ville anbefalt?
Gjøkeredet③ Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Ser absolutt ikke noe problem med det. Skal på ferie selv i uke 29-30. Gleder neg som en unge! Snart er vi 4 og det å skulle dra på ferie blir ganske mye mer hektisk enn det det er nå, så jeg planlegger å nyte det å bare ha en ramp:-) Så lenge man er fin i formen og føler seg up for it, så sier jeg Go for it!
zadine Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Høres bra ut. Vi venter nr 3, og jeg ser liksom på det som siste mulighet til en ordentlig ferie uten stress på lenge... Tror liksom det er mye mer stress å reise på ferie med 3 enn 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå