Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg vasket den slik det står at den skal vaskes og tørket den i tørketrommelen med et par tennisballer. Men posen ble langt i fra bra! Dunen har bare klumpet seg og det er umulig å få den bra igjen. Er dette noe jeg kan klage på? Og evt få ny? Jeg handlet den til første barnet vårt for 3 år siden. Og jeg har ikke noe kvittering. Hvem sparer vel på dem..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hvor lenge har du tørket den? Jeg gjorde det samme med dundyna til sønnen min å trodde jeg hadde ødelagt den. Men hadde oppi 3-4 tennisballer, å tørket den i laaaang tid. Mener mamma måtte tørke dunjakka si i flere timer.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Gi det litt tid, dunet er kanskje fortsatt fuktig, derav klumper. er dette første gang du vasker den?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Det er første gangen jeg har vasket den ja. Litt usikker på hvor lenge jeg tørket den, men det var hvertfall tør. Det er en stund siden jeg vasket den nå, så den er hvertfall heeelt tør nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå