Gå til innhold

Noen som har Maxi cosi mura 4? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe denne. Hørt noen si at sportsdelen er for lite lun. Men også hørt at noen sier at det er en forbedret kalesje på 09 modellen, stemmer dette? Er sportsdelen lunere da?Er baggen god og lun? Er den veldig bred mellom bakhjulene?

Eller positive og negative erfaringer? Setter veldig pris på om noen tar seg tid til å svare. Vanskelig dette med vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp denne, å jeg er KJEMPE fornøyd. Ikke brukt sportsdelen enda da mini bare er 3 mnd. Men den ser kjempe grei ut.

Bagen er romslig og lun, veldig lett og ta av og på understellet, jeg bruker den til maxi cosi cabriofix også.

Har vært ute med vogna seinest idag, er en del snø, men den kommer godt frem og er kjempe god og trille på snø og :)

Anbefaler den virkelig :)

Skrevet

Jeg har en Maxi Cosi Mura som jeg kjøpte i 08. Jeg har brukt den veldig lite, så er vel kanskje ikke den rette til å svare på dine spørsmål. Kjøpte den først og fremst for at jeg kunne sette bilstolen på vognen. Det var så lettvint når jeg skulle innom sentere og butikker.

Vil si det er en flott sentervogn ;-) og den er god å trille.

Har ikke bagen, bare sportsdelen. Den er nok ikke veldig lun, men tror man kan stramme inn kalesjen slik at den blir lunere.

Vognen er litt bredere enn en simovogn (mellom bakhjulene).

Du kan gjerne kjøpe min vogn, hvis du er interessert. Har også Maxi Cosi bilstol 0-13kg, og adaptere slik at du kan bruke stolen på vogna. Har også base til bilstolen.

(jeg skal selge vognen fordi jeg har 2 andre vogner, og er en svoren Simo-fan)

Skrevet

Regner med du har den nyeste modellen. Har du sjekket ut kalesjen på sportsdelen, hvordan er den?

Er det demping på vognen?

Jeg er ikke så veldig høy. Hørt noen si at håndtaket da føles for høyt selv når man har det på det laveste og at man da sparker i understellet når man går..at man må gå med korte skritt for å ungå dette. Har noen av dere reagert på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...