Gå til innhold

cyster og gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har syster, gynokologen tok prøver av meg i dag for kreft, men han var nesten sikker på at det ikke var det. men er det noen som har blitt gravid med cyster?

håper noen kan svare meg...

tusen takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt og håper noen kan svare meg?

Skrevet

Eg har vert veldig plaget med cyster på eggstokkene, både før under og etter graviditet.

Har hatt problemer med å verte gravid pga.dei,(men har klart det uten hjelp 3 gongar) men dei har ikkje gitt meg store problemer i svangerskapet.

Veit ikkje om det er eggstokkane du er plaga med,men berre spør om du lurer på noko så svarer eg visst eg kan :)

Skrevet

brukte du lang tid på og bli gravid? jeg har de på eggstokkene ja. har liksom ikke fått vite så mye av gynokologen. så det du vet blir jeg veldig glad for og vite:) tusen takk

Skrevet

Brukte ca 1,5år på dei 2 første. Men nr 3 satt på første forsøk:)

Det behøver ikkje vere nokon hindring å ha cyster,det er faktisk ganske vanlig. Mange oppdager aldri at dei har dei ein gong.

Eg har måttet operere vekk cyster pga at dei begynte å vri på eggstokkane mine. Men det hadde du merket om det skjedde,for det var vondt. Mange kan ha menge små cyster som forsvinn av seg sjølv,helie tida.

Men kan ver greit å ver ops på dei visst det skulle vise seg at du får problem med å verte gravid. Dei fleste cyster er ufarlige i seg sjølv men om dei begynner å vri på enten seg eller eggstokken er det veldig smertefullt og kan ødelegge eggstokken.Dei kan også sprekke,det gjer små ufarlige cyster heile tida.Men større cyster kan då gi deg litt problemer.

Dei skal iallefall ikkje hindre deg i å prøve å verte gravid(med mindre din gyn. seier noko annet) Eg har hatt cyster under alle mine svangerskap å det gikk heilt fint :)

Skrevet

gynokologen min sier det er bra hvis jeg blir gravid for da kan de forsvinne. han anbefalte meg og bli det. jeg har ei datter fra før som er 3 år, hun satt på første forsøk, tenker bare sånn at siden jeg har de kan jeg ikke bli eller kommer til og bruke lang tid før eventuelt en spire sitter. vi er i 2pp. eller den er over skal ha mensen 27.1. syntes dette er litt skumelt. den jeg har er ikke liten men litt større.

ble systene borte når du ble gravid eller var de der forde?

Skrevet

Cyster er i seg selv veldig vanlig, og mange har det uten å være klar over det.

Jeg visste ikke at jeg hadde cyster på eggstokkene før jeg var på GU etter fødsel nr 2. Har ikke hatt noe problem å bli gravid hverken før eller senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...