Flutili Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Husker ikke hvem det var, men det var en av dere som spådde meg gravid denne mnd, kan teste rundt den 27/28 jan Fler som ser graviditet? vis ikke, evt når?
Flutili Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2010 Nå var jeg havna på side 3, så jeg dytter denne litt fram jeg.
Flutili Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2010 Hmmm, hvilken mnd skal jeg tro på egentlig- har tidligere blitt spådd at jeg blir gravid i desember(i fjor) januar, februar og mars
Flutili Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2010 Håper det er fler som har lyst til å prøve seg...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Føler Februar jeg også altså.. Lykke til
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #9 Skrevet 23. januar 2010 når du har blitt spådd des, januar, feb og mars.... da vil et nok si at spira dui bare venter på en mulighet til å komm inn i magen... prøv ¨å slappe av, og tenke på annet!! så sitter den strax skal du se!!
Flutili Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2010 Har prøvd å tenke anderledes denne mnd, ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig, det ligger liksom litt i bakhodet og lurer... Men noe har vært anderleds denne mnd, 2 dager etter eggløsning, så kom det bitte litt veldig lyserosa på papiret....vet ikke hva det kan være men... Også har jeg hatt murringer i magen, i 2 dager nå, helt nederst, ikke intenst, bare helt svakt, vanligvis så kommer murringer og mens smerter i det mensen har kommet skikkelig igang på meg, Så om dette er noe anna, eller bare innbilning.... Jeg har ikke noe tro på noe som helst før jeg ser en positiv test, men det ligger jo i bakhodet at jeg kanksje kan være gravid...men vil ikke tro noe ennå, blir så utrolig skuffet hver gang mensen kommer....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #11 Skrevet 23. januar 2010 når noe spør NÅR blir jeg gravid, mener du da at du kan mene at d kan gå på måndesvis og årsvis før spira du ønsker sitter? bare lurer jeg siden du skriver at når man er blitt sdpådd GRAVID f.eks i des så sitter ikke spira før 3-4 mnd senere? jeg mener hvis man spør om NÅR man er GRAVID så menes det om NÅR spira sitter, hvis du skjønte dette adine??
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #12 Skrevet 24. januar 2010 hei anonym det jeg mener med dette, er at noen mennesker blir såååå opphengt i at denne mnd blir jeg gravid....og på denne mnd blokkerer de faktisk for en mulig graviditet! så svaret er ja... det kan gå noen mnd etter det man er spådd pga dette... men årevis nei!
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 hei lyst på en til! Jeg har spådd deg gravid i januar også, så at jeg får opp februar nå, kan rett og slett bety positiv test i februar
Flutili Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 25. januar 2010 Siden jeg venter mens rundt 28 ca, så kan det altså være jeg kanskje er gravid nå , men får positiv test i starten av februar:)? Sist testet jeg positivt noen dager etter ikm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå