Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Vi klarer ikke å bestemme oss. Synes plutselig ingen navn er fine og ingen som passer på snuppa våres. Har tenkt på Emilie, Maiken og Ida men klarer ikke å bestemme oss. Noen ganger tenker jeg at det beste er å finne et helt annet navn, men finner ingen. Kan noen hjelpe oss? Vi liker "normale" navn hvis jeg kan kalle det det. Er ikke så glad i gamledagse navn.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Lisa, Lina, Emma, Amalie, Kristina, Thea, Maria, Mia, Ingrid, Anna
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 June, Emilie, Emelin, Leah, Amalie er mine favoritter
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Kan jo legge til at vi har ei datter som heter Martine fra før. HI
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Thea Janne Jenny Anette Rosa (hihi) Maren Marthe Vilja Tonje Stine Ine Ina Kristine Oda Carmen Karen Selma Ingrid Helene Anna Anja Sigrid Lisbeth Noen du likte ?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Thea - fint, men sambo vil ikke ha det Janne - fint Jenny - nei Anette - ei i familien heter det Rosa (hihi) - nei Maren - litt for likt Martine kanskje.. Marthe - for likt.. Vilja - nei Tonje - har ei venninne som heter dette Stine - ei i familien Ine - nei Ina - nei Kristine - kanskje Oda - nei Carmen - nei Karen - nei Selma - nei Ingrid - eksen til sambo heter dette Helene - nei Anna - nei Anja - nei Sigrid - nei Lisbeth - nei Tror kanskje jeg er litt kresen når det kommer til navn.. Ikke lett dette her!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Andrea er kjempefint, men det vill ikke sambo ha. HI
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Det første som slo meg var Martine og Emily
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå