Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer ! :D

Hva gjør dere i kveldsen? Selv sitter jeg å ser på det fine programmet på Tv2 om stamming :) (Blir helt på gråten !! *Litt sentimental*) Pluss at jeg spiser deilig, fersk ananas med kanel på :) Faktisk ganske godt :) Kanskje det skjer noe her i natt :) 39 + 3 idag, og hatt masse vonde/ubehagelige kynnere store deler av natta. Og litt nå i kveld, igjen :) Tjoho :D

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her og knasker isbiter jeg...hihi ;) MÅ ha det bare MÅ ha det...hehe ;)

Skrevet

Huff, isbiter og ananas, så sunne dere er :) jeg spiser opp resten av twisten vi fikk til jul og litt potetgull og drikker brus :) og ser på tv2.. Lite å se på tv i kveld...

Skrevet

Sitter her inne og glaner da:) hehe

og sitter og tygger isbiter som en galen.. pluss en godisbit i ny og ned;) trivelig kveld..

Skrevet

må man være moden om ananas med kanel skal ha effekt?? kanskje jeg skal prøve det som desert etter at jeg har spist opp lapskausen som jeg trodde var trøndersodd... For sliten til å lage mat til bare meg selv når gubben er på jobb. Ellers hadde jeg tenkt å prøve å ta en tidlig kveld og få litt søvn. Har kjøpt love harts på tilbud i dag så har et lager ved nattbordet sammen med gaviskon, så håper på en rolig natt med masse søvn :-)

Skrevet

Hørtes ganske godt ut med twist, også... Mmm.. Kanskje jeg må åpne den siste posen med non stop her? :P hihi

Skrevet

Domenic :

Ja, man må visst være det. Aner ikke om jeg er det, men det er godt uansett. Satte uansett fart på kynnerne mine :P

Håpe du sover godt til natta da :) Høres ut som du er berga ;)

Skrevet

måtte prøve å smake jeg og selv om jeg ikke vet om jeg er moden, men må innrømme at kanel passer best på grøt :-)

Skrevet

Hehe, enig med deg der ! Men er ikke så ille på ananas faktisk ;)

Skrevet

neida, det var ikke så ille som jeg hadde trodd, men lite effekt da for jeg sitter her i dag like gravid :-)

Skrevet

Samme her :(

Skrevet

Krysser fingrene for at det skjer ting ikveld for oss alle sammen ;)

Skrevet

Går og håper på at det skal skje noe.. Er 8 dager på overtid! Vil gjerne føde av meg selv, ellers blir jeg satt i gang på mandag. Skal spise pizza snart og sikkert slappe av mest mulig. Har en mistanke om at slimproppen gikk i dag, har kommet masse slim hvertfall.. Tvi, tvi!!

Skrevet

ja, lykke til alle sammen :-) Har vært litt dårlig form i dag, au i halsen og kroppen, så egentlig vil jeg vente litt nå til formen er litt bedre, samtidig som jeg ønsker å føde NÅ!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...