Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Mine to på 5 og 7 promper mye, synes jeg. Har tenkt at fordøyelsen er umoden og at det er vanlig at barn promper, men nå begynner jeg å lure... Er det vanlig at de promper mange ganger om dagen? Selv på de dagene jeg er sammen med dem bare om morgenen og ettermiddagene hører jeg at de promper - sikkert mellom fem og ti ganger hver. Det blir et par promp i timen i snitt... De klager ikke over vondt i magen, men jeg lurer jo på om det er noe de spiser som de ikke tåler så godt. Eller er dette helt vanlig?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jenta mi på snart 6 promper mye. Og høyt... Blir flau jeg.
2 små og en undulat Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Dette er helt vanlig:) Men barn kan også gå en stund uten å prompe for så å "ta det igjen" etterpå Har aldri tenkt at barna mine promper mye, men tenker det er bra at magen og systemet fungerer:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Bestefaren kaller mi for rakettrompa:p Det sier vell sitt:P
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Mine promper også mange ganger til dagen. tror det er ganske normalt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Promper ikke du? Jeg promper sikkert 5 ganger i timen...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 hahaha vi kaller minsten for "kruttlappen" han syns jo det er super komisk å prompe også da, så han gjors på) skikkelig den humoren om dagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå