Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 På Facebook fins det en gruppe for de som vil boikotte NRK fordi Drømmehagen er borte. Er ikke det litt drastisk da?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Ikke like drastisk som at det blir tatt opp på stortinget, det er bare "over the top" Fast iofs så beror ikke det nrk noe for de får pengene sine uansett, gjennom lisensen. Selv ser jeg ikke på nrk i utgangspunkt
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 He he, ingenting forbauser meg lenger. :-D Ja, noen har i alle fall valgt sine saker de brenner for, og det er kanskje like greit at ikke alle brenner for det samme? Noen har viktige saker, mens andre har *hvordan si dette på en pen måte?*, vel - litt mindre viktige saker. ;-)
Anne-B. Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Vi må for all del kjempe for at unga skal sitte enda mer foran tv og forsøpler hjernene. Underholdning er ikke læring.
mamman til to gutter Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Jeg syns hele diskusjonen om drømmehagen er litt drastisk. Dumt de ikke advarte så foreldrene kunne sluppet skuffelsen ved å si at nå begynner drømmehagen og sette på tven for å finne ut at det kommer noe annet, men hvis barna er helt avhengige, så finns det dvder man kan bruke i stedet for.
<3 mine søte små<3 Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 takk og pris for at Drømmehagen er over og ut. dersom barnet er avhengig av programet.. kjøp dvd'en:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå