Gå til innhold

Hvor er det mest crazy stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slå denne: Det kjempe store spesialbygde langbordet til svigers ;) Samboer og jeg fniser litt for oss selv hver gang de har folk på middag, spesiellt hvis vi er der i større selvskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak et forheng på hytta til svigerfar, mens svigerfar og kona satt og så på TV bare noen meter ifra..

På et fellesbad på et billighotell.

I en grønnsakshage på vei hjem fra byen ;)

Alt sammen skjedde for over 15 år siden...

Skrevet

Slå denne: Jeg sugde min politikjærest gjennom en manuell bomring i Oslo. Han kjørte og betalte med en tusenlapp ;-)

Skrevet

Meg og samboer hadde sex en gang vi, og på spisebordet til svigers.. er syv år sia eller noe da.. nå har vi bordet selv:P

ellers er det kanskje da vi hadde sex bak en bilforetning ved siden av e18...

Skrevet

Oi, nå må jeg tenke etter.. Har hatt sex i stort sett hele huset til mine og kjærestens foreldre, mens de har vært borte.. fra kjeller til loft og i hagen.. hehe..

På en luftmadrass på et jorde

I en badstue på et spaanlegg

Bak ulike busker og tilfeldige trappeganger etter fuktige kvelder på byen

På en offentlig badestrand

I en åpen robåt ute på vannet

Og generelt ute i skog og mark

Skrevet

En gang i samme campingvogn som søsteren min lå og sov to meter fra oss.

En annen gang: med elskeren min i rommet ved siden av der mannen min sov...

Skrevet

bak noen busker på en kirkegård midt på dagen.

På barneskolen.

I et boblebad der det satt 2 andre personer

På dassen på en bar, hehe vi fikk ei bøtte med vann over oss for og komme oss ut derfra.

på julebordet i en gang der det gikk mange forbi.

Skrevet

-På en offtentlig badestrand, vi var med noen venner, men vi "gikk oss" en tur. Hehe.

-Også på spisebordet til mamma og pappa

-I bilen på en offetnlig parkeringsplass ved veien

- I hagen til mamma og pappa

- Offentlig do på et utested i Hemsedal (på dagtid)

haha egentlig en morsom tråd

Skrevet

På kjøkkenbenken i en resturant jeg jobbet før, hehe..

(Resturanten har forresten gått konkurs nå, så dere trenger ikke å grue dere for å gå ut å spise :-p)

Skrevet

Haha, ikke rart de går konkurs hvis de ansatte er mer opptatt av å ha sex! ;D

Skrevet

På et toalett i ei kirke. Det var tre båser ved siden av hverandre, flere som kom og gikk mens vi holdt på.

Skrevet

jeg og min familie var på en heftig sydentur sammen med familien til stefaren min da jeg var 18. Jeg delte rom med mine "ste-søskenbarn" som var to gutter på 16 og 18 år. Etter et par drammer på balkongen endte det med at jeg hadde sex med han ene (han tok meg bakfra, og hodet mitt smalt jevnlig i veggen - rett på en lysbryter, så lyset blinket av og på, av og på..haha), broren våknet også etterhvert av "disco lyset" mitt og vi hadde det morsomt alle 3, og hadde skikkelig latterkrampe etterpå. Nå syns jeg alltid at det er pinlig med familiesammenkomster..... men vi har alltid ledd av det, heldigvis ;)

Skrevet

I trappeoppgangen et sted jeg bodde

I parkert bil på diverse steder, bl.a. rett utenfor huset til foreldrene mine, og litt mer øde steder

Utendørs i Oslomarka midt på vinteren, noen få meter fra stien

Skrevet

Jeg med trappeoppgangen må føye til et sted til:

På kontoret mitt på jobben (dog ikke med en kollega)

Skrevet

Hadde en pulevenne for mange år siden som bodde i blokk i Oslo.

Vi hadde sex i vinduskarmen i leiligheten hans..

De som bodde i blokkene rundt kunne fint se hva som foregikk om de ville det.. Fatter ikke at vi turte, jeg..

Men vi var jo så unge...;-)

Skrevet

Haha godt flere har hatt seg på bordet til svigers ;)

Vi har hatt oss på forskjellige turer i skog og mark, på bademadrass på ferie i tyrkia, på trampoline ute i hagen bak huset (å håpet ingen kom), toaletter på utesteder.

En gang (med elskeren min, jeg var singel vel og merke) ble vi igjen på et nachspiel, og hadde sex hele natten etter å ha hatt oss flere ganger på toalettet på utestedet, våknet opp om morgenen på rommet vi lå og hadde mere sex. Han tok meg bakfra mens vi lå, og inn i rommet kom kamerater av han og en venninnde av meg som jeg var ute med. Vi hadde dyne på oss men ble liggende, han rikket litt på seg av og til med vilje, og jeg ble tvunget til å holde masken. De ble der i en evighet før de endelig gikk ut!

HI

Skrevet

Hadde meg på et biljardbord i en bowlinghall engang.. Lo hver gang jeg så noen lene seg over det !

Skrevet

Inne på et bilverksted.. Eller kanskje på et treningsapperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...