Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 bruker å ligge på ca 35,2-35,8 men de siste dagene er tempen 36,2-36,4.. er 2 dager over tiden men testen imorges slo ut negativt.. (billig strimmel) er kjempetrött, mensmurringer, humörsvingninger, lös mage i en uke nå...hmmmmm....håper tante röd kommer snart så jeg slipper å lure på om jeg er gravid eller ikke......................
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hei Ja, fortsatt høy temp er et tegn på graviditet, og det at tempen har steget ytterligere mot forventet mens er også et godt tegn. Men ingen av de to er sikre tegn da, hos enkelte synker tempen samme dag eller dagen etter at mensen er kommet. Du får nå bare teste igjen da, spesielt hvis tempen holder seg høy i morgen også Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå