Gå til innhold

Hva er du flink til? Skryt i vei! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skryt av hjertens lyst av små og store evner! :o)

Jeg er flink til å komme meg på beina igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig kreativ:D (i hvert fall for det meste;)) Flink til å lage mat, bruker veldig veldig sjelden oppskrifter

Skrevet

Jeg fikk nettopp karakter på et fag jeg tok før jul. Jeg er i permisjon for tida, så jeg ble rimelig fornøyd med karakteren B!

Skrevet

Jeg har akkurat levert en artikkel på 50 sider, skrevet etter at jeg fikk premature tvillinger for 6 mnd. siden. Jeg er stolt, mener vel at jeg er flink til jobben min og til å gjøre mange ting på en gang med lite søvn - men det er før jeg får tilbakemelding fra sjefen/redaktør:)

Skrevet

jeg har hadde 5 eksamener i løpet av 2 uker, Me 2 barn på 2,5 og 1,5 år så klarte jeg alikevel å få A i 3 fag og B i et fag :o) det er jeg veldig stolt over.

Så jeg er flink i å lese teori :o)

Skrevet

Jeg er flink til å få endene til å møtes. Og skal bli flink til å skrive jobbsøknader:D

Skrevet

I følge mannen er jeg både flink til å lage mat og god i senga..hahaha...

Ellers så må jeg si at den sterkeste siden min er at jeg har en evne til å se humor i det meste, selv smerte, redsel og sorg. Galgenhumor og selvironi har jeg mye av :-)

Skrevet

Åsså er jeg er jævel på å lage pannekaker :oD

Skrevet

Til få andre til å føle seg verdifulle:)

Skrevet

Jeg er engasjert og ikke redd for å involvere meg.

Gjest irismor
Skrevet

Jeg er flink til å skyte, lage mat, strikke, brodere, snekre, fikse ting og en jævel i senga ;-)

Skrevet

Jeg er veldig snill og ganske smart :-)

Skrevet

Jeg er utrooolig flink til å slappe av og kose meg ;-)

Også er jeg flink med gamle mennesker. Jeg får også høre at jeg er snill.

Jeg kan desverre ikke skryte på meg noe som helst av huslige aktiviteter. Er et rotehue :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...