Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er 99% sikker på at jeg nettopp kjente et lite spark/dult nederst i magen nå! Dette var IKKE luftboble eller noe sånt for det har jeg hatt masse av. ooo så gøyt Begynte nesten å grine hi hi 13+3 idag.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 awww... så moro... heldig du er...
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Takk det var nesten litt deilig, for nå vet jeg at lille nurket lever Kjempe glad!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 det vil jeg tro.. bare venter på noe tegn her selv.. var hos legen når var 14+5 og han har ul apperat på kontoret så fikk se lille nurket lå der og sov med armer og bein i været <3 alt var bra,hjertet slo og bare velstand der men nå vil jeg kjenne noe 16+1 i dag.. ligger og kjenner etter hele tiden her..hihi plutselig kommer det håper jeg
Løvinna30 Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 så deilig. Er det ikke gøy? Kjente liv her om dagen jeg også, det var nok ikke spark, men NOE kjente jeg. Men med en svigersøs som er en fittekjerring og FORNEKTA at jeg kunne kjenne, noe var gleden kort. (hun vet visst alt mye mer enn meg, og har alltid rett den møkkakjerringa) Er 13+1 i dag.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 tror kanskje jeg kunne kjent noei uke 12,som bobbler som sprakk... men ikke sikker da.. så har ikke hengt meg noe spess oppi det..
millie+2klumper Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 herlig:) Jeg er ganske sikker på at jeg kjente bebisen den dagen jeg var 13 uker jeg:). Har ikke kjent den etter det men var en herlig følelse når det sto på Er du også andregangs? Jeg kjente det ikke før jeg var 17+ med førstemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå