Gå til innhold

Star Tour - barnevogn - noen som har bestillt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Kreta i mai, og min mor som spanderer og bestiller har bestillt vogn, stol og seng til minstemann som da er ca 10 mnd. Noen som vet hva slags type vogn det er? Altså ikke hva slags merke;-), men om det er en helt enkel paraplytrille uten liggestilling eller noe litt mer robust. Er egentlig mest soving på dagen jeg tenker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send dem en mail og spør :)

Skrevet

Vi hadde med egen trille når vi var på Grand Canaria. De utlånsvognene de hadde der var simple triller uten full liggestilling og uten noen form for demping. Skitne og fulle av sand var de også.....

Skrevet

Jada, skjønte at jeg kunne ta kontakt med Star Tour altså;-)- men de har stengt nå, og det har ikke DIB....

Takk for svar kamomille - det var det jeg mistenkte

Skrevet

Bestilte en nylig (på Tenerife) Den var helt grei og kunne legges ned til nesten full liggestilling. Men stor og litt tung og kjøre..

Skrevet

Jeg hadde nok heller tatt med ei vogn hjemmefra,for mange av disse vognene er mildt sagt ubrukbare etter min mening....................!!!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Min tante bestilte en gang til sine små, og vognene var helt grusomme å trille, gamle og skakke.

Så når vi reiste sammen med dem tok vi med vogn til jenta vår, men bestilte full pakke med seng, stol og vogn så min tante kunne låne vogna vår til krisetilfeller med største ungen sin. Ble veldig lite brukt. Hun hadde med vogn selv til sin minste.

Skrevet

Vi bestilte trille da vi var på Kanariøyene i høst. Han var nesten to år da, og jeg synes vogna var helt grei for å trille turer o.l.

Men den kunne ikke legge ned ryggen nei, så vi dro tilbake til rommet når han skulle sove.

Så om du tenker på soving i vogna anbefaler jeg deg å ta med egen, om ikke det er andre vogner til de litt mindre da.....

Skrevet

Som de fleste sier over her, de vognene er ikke noe særlig (nå har vi bare leid vogn en gang, da).

Vi var to par som reiste sammen, og den andre familien fikk først en vogn som ikke kunne legges ned eller hadde kalesje, helt håpløst. Den vi hadde var utrolig tung å trille og med dårlig kalesje som datt ned hele tiden.

Neste gang kommer vi til å ta med en enkel paraplytrille i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...