Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 hver gang? i blant? aldri? Hvilke holdninger har dere til dette?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Pleide å gjøre det da jeg var 16-20, i frykt for å ikke være interessant nok for gutta...Har et langt bedre sexliv nå som jeg ikke faker.
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Nope, her fakes det aldri. Er ikke akkurat Rubiks Kube jeg har mellom bena og det går (opp) hver gang;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Faker aldri- og får det sjeldent...må mye jobb til at jeg får det..sukk! Men jeg får meg ikke til å fake det uansett...Kommer det så kommer det!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 sjeldent nå, men oftere før. Noen ganger er det lettere og fake, enn at han skal jobbe og slite med noe som ikke kommer til og skje. Høres kanskje litt rart ut, men noen ganger vil liksom ikke kroppen min. Og da er det like greit og fake og bli ferdig med det (etter og ha holdt på vel og lenge) Men ikke så ofte nå mer. Får letter orgasme. Og jeg bare sier i fra nå
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 hver gang.. har dessverre rotet meg inn i en dum vane med det, vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det nå. Kan jo ikke plutselig slutte, eller fortelle kjæresten at jeg har faket i flere år... Får rett og slett ikke orgasme ved samleie, og han prøver så hardt.. Men er jo utrolig deilig fordi, kommer bare ikke over toppen
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Nei, aldri! Vi har et fantastisk sexliv (når jeg ikke er gravid:-s)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå