Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 For noen år siden, jeg kan sikkert finne eksakt dato om jeg gidder, siden de fleste av mine drømmer står skrevet ned i en bok, drømte jeg at'n Liam knelte ned og sa "Marry me, *****" i en rundkjøring noen hundre meter fra der jeg bodde på den tiden. I går så jeg "Taken" og i dag har jeg automatisk snakket irsk. Greit at filmen var litt irriterende minst tre ganger, men han er Mannen over alle Menn og han kan være Mannen over Patetica når han vil. Jeg skal forresten fortsette å snakke irsk, jeg mener, jeg begynner å bli drittlei av å høre "Så hvor i Australia kommer du fra da?" - not! - "Aaah, New Zealand, sorry!" Irsk ruler. Salami irsk irsk irsk salami irsk irsk irsk salami.. (har dere hørt den?) Lurer på om Han har spesiallaget laptop med ekstra stort mellomrom mellom tastene, jeg mener.. men DE henda der..!? Hm.
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Sukk ja du har hørt "salami irsk irsk irsk salami irsk irsk irsk" ? Her er den forresten:
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Rull ut av senga. Han er min. Veldig veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå