Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Er hormonspiralen 100% sikker? Er det noen som har blitt, eller kjenner noen som har blitt gravid med hormonspiral? Jeg føler meg gravid (mange gravidtegn), men trodde det var umulig så lenge jeg har spiralen. Skal ta test altså, men ville bare høre her om noen har opplevd dette.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Ja jeg blei det,og har en vakker liten jente nå :-) Men jeg trur at min lå litt nede da jeg kunne kjenne trådene..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har også hormonspiral, har aldri hørt om noen som har blitt gravid med den. Dette stod på lommelegen: Hvis 100 kvinner bruker hormonspiral gjennom et helt år, vil gjennomsnittlig 0-0,2 av dem bli gravide. Dette er like sikkert som kvinnelig sterilisering! Det gjør hormonspiralen til et svært sikkert prevensjonsmiddel, og sikrere enn kobberspiralen. Jeg har ikke mensen, men har ca hver 4 uke bittelitt blødning/brun utflod og føler meg oppblåst og litt øm i brystene. Kan det ligne?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 HI her. Jeg ha mye utflod (slik som da jeg var gravid), kramper i føttene, veldig oppbåst, halsbrann som blir verre for hver dag og en sterk følelse av at jeg er gravid. Jeg har aldri sjekket om spiralen sitter som den skal. Jeg må nok bare ta en test for å (forhåpentligvis) utelukke en gravidiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå