Gå til innhold

Hvilken madrass velger dere til sengen?


hjerterom

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på både fiber, pocketfjærer, lateks og kunstlateks, men har ikke kjøpt noe enda. Har vel egentlig funnet ut av jeg vil ha enten med fjærer eller en form for lateks. Har noen av dere kjøpt/brukt madrasser på Ikea? Synes flere av de madrassene så grei ut. På Barnas Hus spurte jeg om en fibermadrass de selger, og de sa at madrassen var helt grei, men at det gjerne ville bli et søkk der som barnet ligger, og at madrassen dermed burde skiftes ut før barnet skal ut av sprinkelsengen. Det gidder jeg ikke, skal ha en skikkelig madrass med en gang som kan vare hele sprinkelseng-perioden. Noen som har tips, både til type madrass og forhandlere som har gode madrasser??

Blir kjempeglad for alle tilbakemeldinger jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Har kjøpt en ikeamadrass + overmadrass til sprinkelsengen han skal bruke fra han er 6 mnd. Til babykurven i stua ble det en comfortmadrass fra "babydan" da dette var eneste madrass jeg fant som passet til størrelsen, denne var litt dyrere enn de andre jeg så på. Til arvesengen inne på vårt soverom har jeg kjøpt en fibermadrass (skal bare brukes frem til max 6 mnd) som må skjæres til for å passe senga.

 

Jeg tror ikke det er så farlig hva slags madrass du benytter, men jeg ville ikke arvet madrasser pga krybbedødrisikoen som er litt høyere da. Jeg fikk inntrykk av at "babydan" sine madrasser var gode, men har ingen forskning å vise til.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...