GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Skjønner jo egentlig at man ikke skal løfte tunge ting...Men vi som har småbarn fra flr av, har en sønn på 1 år som ikke kan gå enda, må jo bære rundt på han?+ hva gjør man da??
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Lurt litt på det samme.. jeg har en toåring fra før som jeg bærer en del på, er 8+3 idag. Samtidig så prøver jeg jo å løfte "riktig" å kutte det ned til det aller nødvendigste. Kan jo liksom ikke slutte å håndtere sønnen min heller.. hehe... Så det må nesten bare gå bra..?
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Jeg jobber i barnehage og sykehjem. Gjort det under forrige graviditet og samt hjulpet til med tungt arbeid i verkstedet til mannen min under dekksesongen. Gikk helt fint selv om jeg løftet tungt. Tror det har litt å gjøre med hva kroppen er vant til, men ta det så rolig som mulig vil jeg anbefale. La andre overta det tyngste arbeidet for deg
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 jaa, men å bære rundt på en 10 kg klumt dagen lang er vel ikke veldig sunt?? jaja Får spørre legen...=)
millie+2klumper Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Du kan bære det som du er vant til å bære. Altså ungen din går heeeelt fint å bære! Det er jo noe som vi alle må gjøre.Men trenger jo sikkert ikke å bære på han unødvendig mye. Altså, alt har sine begrensninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå