Gå til innhold

leser at man ikke skal løfte tunge ting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo egentlig at man ikke skal løfte tunge ting...Men vi som har småbarn fra flr av, har en sønn på 1 år som ikke kan gå enda, må jo bære rundt på han?+ hva gjør man da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt litt på det samme.. jeg har en toåring fra før som jeg bærer en del på, er 8+3 idag. Samtidig så prøver jeg jo å løfte "riktig" å kutte det ned til det aller nødvendigste. Kan jo liksom ikke slutte å håndtere sønnen min heller.. hehe... Så det må nesten bare gå bra..?

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og sykehjem. Gjort det under forrige graviditet og samt hjulpet til med tungt arbeid i verkstedet til mannen min under dekksesongen. Gikk helt fint selv om jeg løftet tungt. Tror det har litt å gjøre med hva kroppen er vant til, men ta det så rolig som mulig vil jeg anbefale. La andre overta det tyngste arbeidet for deg :)

Skrevet

jaa, men å bære rundt på en 10 kg klumt dagen lang er vel ikke veldig sunt?? jaja Får spørre legen...=)

Skrevet

Du kan bære det som du er vant til å bære. Altså ungen din går heeeelt fint å bære! Det er jo noe som vi alle må gjøre.Men trenger jo sikkert ikke å bære på han unødvendig mye. Altså, alt har sine begrensninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...