*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Lurte på om dette var mulig? Å ta opp fag som privatist eller ta ferdig en utdannelse med hjemme-/fjernundervisning når man går hjemme i permisjonstiden? håper noe kan svare meg!!
Trebarnsmamma2010 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Jepp, hvorfor ikke? Jeg har gjort det med begge mine. Kjempe greit å få unnagjort slike ting når man har både råd og tid til å gjøre det!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Ja, fint for de som får det til, jeg hadde store planer om å gjenoppfriske fransk, det gikk IKKE. Det kommer nok helt an på barnet du får. Min gutt hadde kolikk i 4 mnd, og da rakk jeg knapt å tenke på meg selv. Følgelig lærte han seg "aldri" å sove skikkelig om natta, så det slet vi med til han var 14-15 mnd. Det sier seg selv at med ei slik "urokråke" hadde studier vært umulig. Så av min erfaring synes det ville være en sjanse å ta. Alle får heldigvis ikke så urolig start :-) Alfa og omega er vel om du har noen til å avlaste deg/dere noen dager i uka, besteforeldre f.eks. Det har ikke vi. Da er det lettere å kunne planlegge egentid, noe som er VIKTIG! Lykke til :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 takk for svar jenter:) vi er heldig å ha noen rundt oss som kan hjelpe oss med å avlaste oss når det trengs:) tenkte mer på om dette var lov mht permisjonspenger o.l? og om man da kan søke studielån osv hvis det trengs`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå