pittrine Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Hei. Var på UL i dag. Dette var noe jeg og min mann hadde gledet oss til kjempe lenge. Vi drog i vei. Kom inn og var spente. Så startet det, fy så vondt det gjorde. Dama var skikkelig hard hendt. Og hun forklarte oss ikke noe om hva vi så. Jeg klarte nesten ikke se hva det var en gang. Så sier hun at lille vennen ligger litt dumt til, det er jo greit nok. Ikke noe å få gjort med. Men så sier hun at hun får ikke fine og klare bilder og det er ikke hennes skyld. Nei vell, hvme sin skyld er det da????? Og det at hun ikke forklarte noe. Min mann sier plutselig. Oi se der hva er der??? da svarrer damen ååå det der er BARE hjerte. Hva pokker. er da vell ikke bare et hjerte...... HUn avsluttet med å si at hun kunne ikke si noe sikkert men trodde alt var greit. TRODDE hva er det. Jeg vil vite jeg ikke tro. Får ny innkasllelse i posten om fire uker. Så her skla jeg gå i fire uker til uten å vite noe mer enn jeg viste fra før. Nei dette var bare skuffende. Tårene har trillet i masse vis i dag. Utrolig dårlig av henne og ikke forklare mer av hva vi så da så vi kanskje forsto litt mer av hva og hvor den lille har ting....
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Uff jeg føler med deg! UL timen er i utgangspunktet noe positivt for de aller fleste! Mye å grue seg til på en UL om dårlig behandling og dårlig JM ikke skal være en av dem! Jeg ville tatt turen til legen min, forklart situasjonen og hørt om du kunne fått UL tidligere enn de 4 ukene. For det er lenge å gå å ikke vite... Masse lykke til, håper det ordner seg for deg raskt:) Klem:)
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Sånn var det på min første ul også. Hun brukte ca.5min, forklarte ingenting, fikk ikke noe bilde og "takk og adjø". Var skikkelig skuff!! Fikk ny time etter 6 uker og det var en helt annen opplevelse. Var en annen dame denne gangen og hun tok seg god tid. Forklarte og viste på skjermen, tok ut flere bilder og var veldig hyggelig:) Håper din neste ul blir en bedre, og er informativ, opplevelse;)!
Helverine Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Fatter ikke at det går an jeg :-| Hører om mye rar behandling... Jeg ville brukt penger på å gå privat i mellomtiden. 4 uker er lenge å vente.
pittrine Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Vurdere å ringe volvat i morgen. Jeg ble tidligere denne uken informert om at jeg hadde bitte litt høut blodtrykk og det er ikke bra. Og jeg kjenner at jeg ble super stresset etter opplevelsen i dag. Deter jo ikke bra for den lille. Må bare kommer over den verste hormon spekker før jeg ringer. Tror jeg snart er tom for tårer og sinne og frustrasjon hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå