Gå til innhold

hvilken vogn ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte til utlandet ganske raskt etter fødselen.... har en stor Simovogn frfa før og den blir nok uaktuell å ta med... den er jo fantastisk i vinternorge, men vi flytter til varmen!

Babyen er jo ganske liten, så vil ha en vogn med bag....

men mulig jeg blir bussende der ned... og har hørt at vogn er vanskelig på bussen er... så må være en vogn som er lett, lett å slå sammen, tar liten plass....

men samtidig lett å trille, og en fordel om det er mulig å feste på et søskenbrett... da førstemann ikke er så stor enda!

og solskerming blir et must!! og en god reisebag til den er kjekt....

har en mclaren tecnoXT som reisevogn, men den syns jeg er super som reisevogn, ikke god nok som er vogn til en nyfødt i hverdagen liksom....

Hvilken vogn ville du tenkt passet best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i TFK Buggster vogna vår :)

Og den kan du jo få bag til også...

Men pass litt på når det kommer gærne damer løpenede! Da kan de dra med seg vogna så den velter, ellers er den egentlig veldig stødig!

Skrevet

Vi har også TFK buggster og er veldig fornøyd. Vi kjøpte den når vi skulle på ferie og nå bruker vi den til minsten med TFK-bag når vi er på kjøpesenter.

Ellers er vel Bugaboo vognene små og lette, men de har jeg ingen erfaring med.

Skrevet

Sjekk ut bebeconfort loola, de har den på babykos.no

Den kan man ha bag og bilstol på - og sittedelen kan settes begge veier.

Ellers er vi utrolig fornøyde med vår Teutonia Timmy. Den er traust i designet, men nett, har full liggestilling og GOD kalesje som verner mot både vær og ving - og sol.

Skrevet

signerer Storebror og lillebror angående Teutonia Timmy vognen. Vi har den også:) (har altfor mange vogner).

Veldig god trille, men hvis jeg skulle ha flyttet til et sted som det er relativt varmt året rundt? Så hadde jeg nok valgt en enda lettere vogn tror jeg.

Skrevet

Jeg ville valgt en ordentlig vogn, ikke en trille siden den skal være i bruk hver dag til et såpass lite barn.

Teutonia timmy egner seg ikke som eneste vogn til nyfødt er min mening. Og buggster er jo trille på samme nivå som maclaren.

Tror jeg hadde kjøpt bugaboo cameleon eller brio go til det bruket (om det er varmt og ikke snø). Begge disse kan man få gode søskenbrett til, bugaboo har også ett hvor man kan feste på ett lite sete/krakk som den eldste kan sitte på. Bugaboo har også utrolig mye ekstrautstyr inkl uv-trekk, reisebag o.l

Vet ikke helt hva som finnes til brio go, men kan nok uansett få tak i en solskjerm, parasoll eller uv-nett som kan passe. Teutonia sine solskjermer er gode, og passer de fleste vogner :)

Skrevet

Sjekk ut easywalker sky, jeg har søskenvogna. Den er knallgod og har en stor uv skjerm unger kalesjen som kan trekkes ned fra kalesjen, litt vanskelig å forklare, men sjekk på nett så ser du sikker hva jeg mener. Den er super å trille, lett å legge sammen og tar liten plass, selv om det er en stdig og solid vogn:-)

Skrevet

tusen takk for masse gode innlegg!!!

Akkurat hva jeg trengte!!

Har tittet mye og drømt om en cameleon.... syntes de var stygge før, men fått mer og mer sansen... men så vet jeg jo egentlig ikke hvor kjekke eller praktiske de egentlig er... og om de egner seg til mitt bruk... men det høres jo kanskje sånn ut her.... må titte litt på de andre også...

tittet mye på easywalker sky for en stund tilbake, men hihi av en eller annen grunn så har den firkantete fasongen på på kalesjen begynt å irritere meg... :)

Kom gjerne med flere forslag og tanker!!

Tusen takk igjen!

Skrevet

Elsker min Bugaboo og anbefaler den til dine kriterier.

Skrevet

Anbefaler også Bugaboo! Bare spør om du lurer på noe om den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...