Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Er usikker på om vi skal feire eller ikke, neste helg.. Mamma og familie kommer ikke! De bor 4 timer unna herfra, svigers bor nesten 100 mil unna herfra. Søsteren min, en gudmor, og mine tanter er de eneste som kanskje kommer da. Synes i tillegg vi har liten leilighet, så blir fort trangt her. Møblene er gamle og brukte siden vi visste at vi kun blir boende her for en periode! Jeg skjemmes litt over interiøret vårt og møblene.. Huff, jeg vil jo gjerne feire bursdag, men liker ikke å invitere folk hjem hit.. Er ett års dagen en stor dag å feire?
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Men det er jo barnets første bursdag! Kall meg gjerne sentimental, men jeg synes det er en stor dag å feire - både for dere og for barnet. Jeg ville aldri droppet den første bursdagen selv om jeg heller ikke har noe flott og fancy hjem;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 det er jo litt koselig da, men ikke nødvendig. vi skal feire 1 års dagen til jenta vår på lørdag. hun har bursdag i dag:D det er jo mest kos med tanke på at vi for samlet familien, kost oss og tatt mange bilder. er jo morro og se på de siden;) men hadde ikke vært verdens undergang hvis vi ikke hadde fått gjordt det. du kan jo bake noen muffins og ha feiring bare dere da:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Hm, ja kanskje vi tar oss en liten feiring da.. Vil jo gjerne ha bilder å vise til henne i fremtiden av hennes første bursdag
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 Den aller første bursdagen jo! Det må feires!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå