Siti Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har skjønt at jeg ikke henger helt med om dagen! Spotify? Musikksted ja, men .. Hæ?? Noe av det samme som iTunes? Koster 99 i mnd og kan laste ned all musikk gratis? Eller... ?? Uff, nå føler jeg meg gammel.. Og jeg er bare 25!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Det er en musikkstreamer... Vet ikke hva det koster da vi har reklameversjonen, men det bør stå noe om det på hjemmesida? Man kan ha 3333 sanger i 3 mnd, mener jeg det er...
Siti Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Mister dere alle sangene etter 30 dager da?
mandapus Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 du kan ha gratisversjonen, altså den med reklame, men må finne noen som kan invitere deg. Da er det gratis og du kan høre på mange millioner sanger uten å betale for det - og det er helt lovlig. Du laster ikke ned noen ting, men lytter på sangene på stream. Betaler du 99 i mnd kan du lage lister "offline" sånn at du ikke må ha nett for å høre på dem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Så lenge man laster de ned til pc'n, så blir de borte etter 30 dager.... Men de kan ligge i spotify-programmet lenge!
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Spotify er en sted hvor man streamer musikk. Det vil si at du laster ikke ned musikken til odel og eie, men du har mulighet til å høre på den. Den ene versjonen er gratis og kommer med små reklame-snutter. Den andre kan du betale litt for og kommer da uten reklame.
mandapus Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 de 3333 sangene er så mange du kan ha offline - og de forsvinner hvis du ikke bruker spotify i 30 dager men da er det jo bare å finne dem igjen.
Siti Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2010 Jaha.. Okey!! Men hvis jeg har betalt noen mnd, og ikke gidder mer, da mister jeg også musikken? Hmm.. Er vel verdt å prøve=)
mandapus Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 mister aldri musikken - det er bare å søke på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå