Gå til innhold

super skuffet.


pittrine

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Var på UL i dag. Dette var noe jeg og min mann hadde gledet oss til kjempe lenge. Vi drog i vei.

Kom inn og var spente. Så startet det, fy så vondt det gjorde. Dama var skikkelig hard hendt. Og hun forklarte oss ikke noe om hva vi så. Jeg klarte nesten ikke se hva det var en gang.

Så sier hun at lille vennen ligger litt dumt til, det er jo greit nok. Ikke noe å få gjort med. Men så sier hun at hun får ikke fine og klare bilder og det er ikke hennes skyld. Nei vell, hvme sin skyld er det da?????

Og det at hun ikke forklarte noe.

Min mann sier plutselig. Oi se der hva er der??? da svarrer damen ååå det der er BARE hjerte. Hva pokker. er da vell ikke bare et hjerte......

HUn avsluttet med å si at hun kunne ikke si noe sikkert men trodde alt var greit. TRODDE hva er det. Jeg vil vite jeg ikke tro.

Får ny innkasllelse i posten om fire uker. Så her skla jeg gå i fire uker til uten å vite noe mer enn jeg viste fra før. Nei dette var bare skuffende.

Tårene har trillet i masse vis i dag.

 

Utrolig dårlig av henne og ikke forklare mer av hva vi så da så vi kanskje forsto litt mer av hva og hvor den lille har ting....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre at dere fikk så dårlig behandling! Hvilket sykehus var dere på? Var det den ordinære UL?

Uansett skal de jo ta folk godt imot, ikke la sitt dårlige humør gå ut over dere. Da burde hun kanskje finne seg en annen jobb.

Håper dere får en hyggelig jordmor om 4 uker, som kan vise, forklare og svare på spørsmål. Sån som det skal være.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var den ordinære UL. Var på lillehammer.

Håper vi får noen andre nesten gang som har tid til å forlklare og som er litt slinkere til å behande klientene sine. Men vet ikke om jeg kalrer å vente i fire uker. Tror kanskje jeg kommerr til å ringe Volvat i irkelig ikke en morro opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på lillehammer forrige uke.. og vi var kjempe fornøyde.. men det hørtes ikke ut som om det var samme jordmor som vi hadde.. for hun var kjempe koselig og forklarte alt..

 

ta å ring å klag og si hvordan du følte at du ble behandlet.. du har jo krav på ny ul da.. og burde ikke må vente så lenge som 4 uker..

 

hvis du bestiller ul på gjøvik så får du innen et par dager.. det koster jo litt, men vell hvert hver krone.. tlf: 611 45 050

 

de har vanlig ul og 3d ul.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset.=)

Men jeg ringt volvat tidligere i dag og skal dit neste uke. Koster en god del mer, men jeg og min mann har vært der før og føler at det er hvert hver krone.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nordmenn er generelt for dårlige til å gi tilbakemeldinger, spesielt når vi har blitt behandlet dårlig. Hvis du orker, så kan det være fint om du sender inn en liten notis om at du er skikkelig skuffet over opplevelsen din, at det ikke var sånn du forventet å bli behandlet. Om det ikke hjelper deg direkte så kan det hjelpe noen andre som skal dit på ultralyd senere. Kanskje jordmor trenger en påminnelse om at det er en veldig viktig dag for de vordrende foreldre og at hun faktisk spiller en veldig stor rolle i hvordan deres opplevelse av ultralydundersøkelsen er. Uansett håper jeg du får en fin opplevelse på volvat og at det er den ul-undersøkelsen du vil huske best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...