Marika:):) Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Har hatt lite mageproblemer før, men nå får jeg løs mage innimellom. Er det normalt eller har jeg fått noen ulumske bakterier i meg? Har vært sånn en god stund egentlig... Ellers alt bra da, så jeg kan liksom ikke tro at det feiler meg noe heller.
superspent75gravid Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Sånn har jeg vært i magen fra jeg ble gravid. Nå er jeg i uke 14+ og det henger fortsatt i. Jeg spurte jm om dette, og hun sa at det var noen som ble sånn i sv.skapet, og at dette er helt normalt:)) Egentlig er jeg glad for at det er sånn, for i mitt forrige sv.skap var jeg veldig treg og hard i magen, og det var ikke noe behagelig;))
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har også hatt det sånn... Ingefær tabletter har rettet på mye av det.. De er mageregulerende, samtidig som de hjelper mot kvalme..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Jeg var også sånn en periode, men tror jeg fant løsningen, at jeg tok magnesium mot leggkramper. Magnesium kan nemlig gi diare. Kuttet ut magnesium, og diareen stoppet.
Luggen Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 samme her... enten hard eller løs, ingen mellomting liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå