Gå til innhold

Nån som vil se på blåggen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om du skriver slikt på bloggen, som i overskriften.. Det er forståelig, men utrolig slitsomt å lese.

Skrevet

Er selv fra nord, men styrer glatt unna blogger på dialekt. Og når det i tillegg er så internt at blir som å smugkikke i en fjortis-dagbok?

Ehh.... Ikke noe for meg

Skrevet

Ja, da har jeg sett. Rosa og baby. Interessant.

Skrevet

Jeg ville prioritert rettskrivning, veldig travelt å lese med så mange skrivefeil og dialekt. Jeg ville desverre aldri fulgt den bloggen pga det.

Skrevet

Syns du burde tenke på å heller skrive vanlig ny norsk eller bokmål, jeg orker ikke sånne dialekter som ikke stemmer helt med hvordan man skriver ting.

Er selv fra ett sted der vi snakker dialekt, men jeg skriver alltid bokmål.

Skrevet

Vel og bra, men leser ikke blogger på dialekt. :-)

Skrevet

Det der ble for ille!

Skriver du slik fordi du vil skjule at du har skrive vansker?

Det ble iallefall forferdelig å lese..

Pga det ville jeg ikke fulgt bloggen din desverre.

Når det er sagt, så var jenta di nydelig!

Skrevet

Dere som hakker på henne pga skrivefeil klarer jo ikke skrive riktig selv. Det heter "dessverre" ikke "desverre".

Til HI: Bloggen blir nok for intern for andre enn de som kjenner deg.

Skrevet

neitakk. ikke utfra hva andre har skrevet:P

Skrevet

19:10: Men du hadde vel ikke store problemer med å lese innlegget pga en skrivefeil? En blogg uten en eneste skrivefeil tror jeg ikke eksisterer, men denne bloggen hadde en skriestil som var så dårlig og så mye feil at det ikke gikk an å lese sammenhengen i setningene.

Men må si meg enig i at babyen var kjempeskjønn da :) Retter du på skrivingen, så tror jeg at det blir en bra og lesbar blogg :)

Hilsen 18:19

Skrevet

Søt blogg :) Og kjempe fin baby!

Skrevet

blågg??? å blågge....en blOgger burde vel skrive " blogg " korrekt ;)

Skrevet

Er så mange som bare må klage!!! Herregud..

Den var kjempe fiin,og får ei nydelig tulle du har:).. skriv akkuratt som du vil på bloggen din:D

Lykke til:)

Skrevet

Har du lest bloggen, Michelle? Det er jo ikke for å klage vi skriver dette, men fordi den var så og si uleselig og det er en ærlig tilbakemelding til HI som spurte etter synspunkt på bloggen sin.

Skrevet

Synes bloggen var kjempe søt jeg:) Utrolig nydlig liten jente.. Savner å ha en liten baby kjenner jeg, hehe, og min er bare 7 mnd:)

Skrevet

Søt jente du har :o)

Skrevet

For ei nydelig jente!!

Men det var litt vanskelig å skjønne alt pga dialekta :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...