Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.6945641 "Den kjente amerikanske predikanten Pat Robertson sier at Haiti har gjort en pakt med djevelen og derfor selv har skyld i jordskjelvkatastrofen." Åååååååååå, jeg blir så sinna! Det verste er at det er folk som hører på sånne idioter!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 det er så sykt at vi faktisk hadde om det i sosiologitimen i da og foreleseren sa noe sånt som "det er helt utrolig at det går an å være så kynisk og egoistisk at man faktisk sier noe sånt" og det må jeg si meg enig i
Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Og denne mannen skal liksom representere kristne - hva pokker skjedde med det opprinnelige budskapet i kristendommen? Men det er kanskje ikke in med nestekjærlighet lenger? *gaah*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 kanskje han er en av de som ser ut til å like det gamle testamentet bedre en det nye
Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Ja, det er dessverre mange av dem....og de velger jaggu de mest svovelsydende bitene også. Jeg er ikke kristen selv, men jeg blir så provosert når folk tar noe som i utgangspunktet kan brukes til noe positivt og bruker det til å skaffe seg makt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå