Gå til innhold

Salg på babyshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært og tittet? Hva har de salg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ante ikke at det var salg der, men det er vel det overalt nå kanskje ;) Må ta en titt i morgen da :D

Skrevet

stort sett alt av klær, dresser, luer osv var der i dag og hamstret litt til babyen

Skrevet

Hvor lenge varer det? Så langt lageret rekker, eller noe?

Rekker vel ikke innom før det blir tomt der likevel. Terminen er i dag, så vi skal ingen steder de nærmeste dagene, utenom matbutikken og føden. ;)

Skrevet

På Skårer hadde de 50% salg på alt tøy, unntatt ull. Dresser var på 30%. Troll og Reima, samt luer på 30%. Også et par andre ting, men så ikke så nøye etter. Tror det var noen vippestoler og tripptrapp stoler på 30%. Vet ikke hvor lenge det varer, men var mye folk der hvertfall så kan nok fort bli utplukket!

Skrevet

Jeg var i Lillestrøm og handlet i dag, på BabyShop. Der var det enkelte stativ som ikke var på salg, og enkelte merker. Litt kaotisk, da betjeningen ikke hadde helt oversikt ;o) Jeg ble fortalt at strømpebukser av det og det merket var på salg, men da jeg betalte, var det visst ikke det likevel ;o) Ja ja, jeg fant da noe på salg også :) Ammegensere til halv pris blant annet! :)

Skrevet

Det var myyyyyyyyyye mer til jenter der, så dere som venter jenter burde ta en tur ;o)

Skrevet

Så ull er ikke på tilbud? Ah, men det er jo nettopp det jeg er på utkikk etter. Typisk.

Skrevet

Ull var ikke på tilbud i Lillestrøm i alle fall.

Skrevet

Ikke noe vogner, bilstoler, vinterposer på salg?

Skrevet

jeg var på babyshop å handlet siste søndagen før jul å fikk alle klær til halv pris. Så da ble det kjøpt dress, ull, å regntøy til neste år :)

Skrevet

ull er veldig sjelden på tilbud dessverre...

Skrevet

Salg på en del ull på barnas hus strømmen, var der i går!

Skrevet

barns hus har salg på ull, janus - 30%

Skrevet

Babyshop på slependen har salg på masse klær. De hadde også salg på enkelte vinterposer og 15 % på senger..

Skrevet

Barnashus har også salg. Reklamen ligger på nettsiden.

De har ull fra flere merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...