Gå til innhold

eggløsningstester - hva ev bruker dere, hvor kjøper dere dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd de billige fra billige-tester, synes de er vanskelige å tolke... Og Clearblue er veldig dyre, synes jeg.... Skal begynne å prøve så snart jeg har hatt en vanlig mens. Mistet i romjulen, med utskraping rett før nyttår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har prøvd billigstrimler fra billige-tester og er fornøyd med de. Skal prøve clearblue digital EL test denne mnd som jeg kjøper på samme sted. Er jo dyrere enn billigstrimlene, men er ihvertfall billigere enn på apotekene.

Lykke til med EL jakta :-)

Skrevet

..og forresten veldig leit at du mistet, har opplevd det selv så vet hvordan du har det...

Klem fra

Skrevet

hei du, du mistet like etter meg du, veldig trist- trøsteklem

jeg bruker clearblue digital fordi jeg synes billigetester er vanskelig å tolke, vet sånn ca når jeg har eggløsning så tester fra dagen før den blir positiv.

ellers så vet jeg ikke om noen andre tester, kan jo kjøpe sånn ladycomp den koster 4500kr ca men hører mange skryter av den da den tester el- viser graviditet osv.

Skrevet

Da har jeg bestilt CB digital eggløsningstest, og håper jeg ikke må vente for lenge på TR. Har ikke mistet før, så dette vet jeg lite om. Har hørt at det kan ta lang tid før man er tilbake i "rute" igjen. Har ikke peiling hvor jeg er i syklus nå. Får vente og se.... Lykke til dere andre som har vært så søte å svare på mitt innlegg. Leit at dere også mistet.. Det er tøffe tak.

Skrevet

da jeg var til legen nå får noen dager siden spurte jeg når jeg kunne forvente mens, da var jeg 3 uker etter at jeg mistet og samme dag tok jeg en el-test kjente på kroppen at det var noe å den var positiv, så hun sa jeg kunne forvente mens i slutten av denne mnd å det kan stemme i forhold til normal mens. første gang jeg mistet så kom alt til normalen med det samme,mn tok 3 uker nå før jeg fikk negativ graviditetstest og noen dager etter fikk jeg positiv el-test.

varierer jo veldig med når ting blir normalt, mn før man kan få eggløsning må alt hcg være ut av kroppen.

lykke til med prøving og etter hvert en graviditet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...