Gå til innhold

Helt ærlig, jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mensflekk på madrassen på din side av sengen??

Jeg blør som en gris, og nå kom det altså en lien flekk på madrassen.. Mannen min kommer til å klikke når han ser det! Han synes det er så vemmelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, om jeg har mensen, så pleier jeg å bruke nattbind, og legge et hånkle under min del av sengen.. Hater mensen søl, og syns det er ekkelt..

Skrevet

Ingen flekker på madrassen. Bruker overlagsmadrass som kan vaskes.

Ekkelt med flekker på madrassen!

Skrevet

Nei, men det er ikke din feil heller.

:o)

Kommer vel ikke til å klikke. Din side av sengen, så da... ;o)

Skrevet

For en barnslig mann du har da.

Jeg har mensflekker i senga mi ja, jeg blør også som en gris. Men så bruker jeg jo laken over madrassen, så da ser jeg ikke helt problemet...

Skrevet

Å jada, mensen på min side, svette, sperm og prump på hans side.

Skrevet

Ja ,har prøvd å skrubbe det bort men de blir ikke helt borte :(

Skrevet

uff ja, mange og de er skikkelig irriterende. Men vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt de.

Skrevet

Hahahaha,så du svetter og promper ikke du da :P

Skrevet

Et lite tips :

Spray på vanish, la det virke i 5 minutter, ha på bitte litt vann og SKUR me en neglekost f.eks!

Da kommer de bort :)

Skrevet

tkk for tips!!

Mannen min er barnslig,ja.. han skrubber søppelbøtten på badet i sinne om noen legger en tampong som trekker igjennom papiret.(jada, lokket ligger på og det er pose i søppelbøtten) eller skrubber toalettet om det ligger en flekk med blod i skåla etter man har skyllet ned. Jeg sover med tampong fordi jeg er redd for flekk, og skyller alt rett ned i do pga at han blir så sur om jeg legger noe i søppla (selv om jeg tømmer ofte)

Har flere ganger truet med å flytte ut en uke i mnd.. ha ha ha..

Skrevet

Sist jeg hadde mensen var vi på byen og ble noe overstadige begge to.

Han fant ut at fyllesex var tingen og bare la seg oppå meg og bretta ned og stappet inn lol

Veeeel resultatet var en skikkelig bloddam på sengen siden jeg fikk mensen dagen før...

Flekkfjerner tar det verste av sånnt har jeg funnet ut, men ser jo ikke braut :S

Sædflekker er det masse av på madrassen desverre :(

Jeg har en sånn 5 cm overmadrass som trekket kan vaskes på. Jeg har tenkt å prøve det snart, men har dårlig erfaring med det fra før da jeg ikke klarte å få på trekket igjen etter vask enda jeg tok det på i våt tilstand som man skal og alt :(

Har bare ikke råd til å kjøpe ny overmadrass heller og den er ikke mer enn 2 år gammel :(

Skrevet

Du burde virkelig ikke skylle ned tamponger i do, det kan tette rørene, og det kan ende med at rørene sprekker. Tror neppe mannen din hadde likt det om hele huset ble overfylt av gamle tamponger og bæsj..

Vet om noen som gjorde dette, en familie med 3jenter.. Og hele kjelleren ble ødelagt.. Det tøtt opp bind, tamponger og bæsj.

Skrevet

Helt ærlig, så har jeg ikke mensflekker på madrassen.. :)

Blør ikke så mye under mensen, og bruker i tillegg nattbind, for å være på den sikre siden.. :) Før nattbindene kom la jeg dopapir i trusa, der bindet sluttet..

Men hvorfor kommer mannen din til å klikke? Det høres jo bare rart ut, det er jo ikke din feil at du har lekket? :)

Skrevet

Neej. Synes også det høres ekkelt ut, men hadde vel neppe klikket av den grunn. Bare å skure det vekk:)

Skrevet

rimelig mange tamponger der i huset,da;-) Usj..

Skrevet

Jeg har nettopp fått tilbake mensen etter jeg fødte, og klarte å lage en pen flekk på de nye stolene våre idag :( :( Jeg ble SÅ sjokkert, aldri laget en flekk i hele mitt liv!

Fikk den fint bort med klut og vann med litt flytende vaskemiddel på, men den hadde ikke tørket enda.

Gjett om jeg var glad jeg var alene hjemme!!

Skrevet

Du får begynne med DivaCup. Helt genialt! alvekoppen.no

Her er det også blodflekekr,men det er da helt naturlig?!

Men mannen min er ikke så hysterisk da,vi har mens selv om jeg blør:)

Skrevet

Skulle stå SEX selv om jeg blør...HEHEH

Skrevet

jeg har også mens selv om jeg blør;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...