Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Det er noe som til stadighet dukker opp på pc'en min, noe som heter Drivercure. Det ser ut som om dette er noe jeg må betale for? Eller kan jeg finne noe tilsvarende gratis på nettet? Eller kan jeg bare slette det, uten at det gjør noe? Takk for svar!
ellen-propellen Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Siden dette dukker opp på din pc, så er det installert. Da må nesten du selv, eller andre i familien vite om dere betaler for det eller ikke. Dette programmet hjelper deg "å få ting til å virke" på pc, rett og slett. http://gratisverden.com/?page_id=721
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 Takk skal du ha!
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2010 Men det koster jo penger? Hm... Tenkte det var gratis jeg... Jaja...
ellen-propellen Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Det finnes piratversjoner og. Uansett så har du det nok allerede på pc'en din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå