jordbærsjokolade Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Handler om en ung gutt med null mål eller mening i livet. Han ligger bare hjemme på gutterommet sitt og stirrer i taket. En dag får han en sum penger av sin far som han skal bruke på å oppleve verden. Han reiser først med tog tror jeg (tror egentlig han skulle reise ut for å ta livet sitt?)og havner oppi masse trøbbel.Tilslutt blir han banket opp og noen landsbyboere hjelper ham. Han blir forelsket i en jente og det er ett eller annet med en kirke som jeg husker og de må hjemme seg for en slags bande. Det virker som om de er i Østeuropa et sted men man vet egentlig ikke hvor handlingen foregår. Tror boken herte noe med highway ett eller annet. Har sååå lyst til å lese den igjen men klarer ikke å finne ut hva den heter. kan godt hende jeg forteller med store feil her altså, det er noen år siden jeg leste den:)
Odine! Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Spør på biblioteksvar.no (send mail) Der kan de kanskje hjelpe. Fint hvis du tar med hvor lenge siden det var du leste boka, for det kan hjelpe å avgrense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå